Separera namn med ett kommatecken.
Hmm, hittade också buggen. Eftersom den inbyggda mail-appen i Heron är så kass så har jag kört Gmail appen, men aknske får sluta med det och köra...
Har också problem med sync till Windows dator. Jobbdatorn med Vista64 funkar, men bara efter omstart av telefonen. Var desutom tvungen att stänga...
Jag har liknande problem till BT i min bil, däremot funkar mitt BT-headset(Jabra) perfekt. Svårt att säga om det ligger i luren eller nån annan...
Får lägga till lite klagomål här. Beställde en BT-adapter till min Blaupunkt när jag beställde min Hero. Det funkar fint för tal och...
Verkar funka bättre nu! Härligt :)
Funkar rätt segt på min Hero, och när man kör med BT till bilstereon så tappar den signalen och börjar spela i telefonhögtalaren på högsta volym...
Jag har Invisible Shield på min, både fram och baksida. Lite pilligt att få dit, men så är det väl med alla dessa "skal". Väl på plats funkar det...
Sorry :) Spel på svenska då? Får väl vänta tills någon tillverkare får upp ögonen för Android, eller så får man skaffa en Ajfån...
Men har Sundrik fått någon annan uppdatering än den som släpptes i september? Hittar inte heller någon nyare variant än den som var i luren när...
Och vilken version är det, 2,0 2,1 1,6?
Tjena! Fick min Hero i torsdags, stoppade in en Blaupunkt bluetooth(kopplad till Blaupunkt stereo) adapter i bilen i helgen. Så nu streamar det...
Tjena! Letar efter kunskapsspelet Mig eller liknande till Android. Vet att det finns till Ajfån, men det kanske inte letat sig ut till Android...