Separera namn med ett kommatecken.
Hej, har en annons på tradera: http://www.tradera.com/item/260108/268259332/xiaomi-redmi-note-2-32gb [IMG] Tar gärna emot frågor här! Mvh Jonas
Någon mer än mig som har problem med Hangouts? Jag måste ha appen laddad i minnet för att kunna ta emot meddelanden. Är inte appen öppen i...
Ajaj, såg fel. Men om jag fattat det rätt så släpps iaf den kinesiska stabila versionen av MIUI 7 samma datum:...
Goda nyheter är att "MIUI 7 Global Stable ROM" släpps till Redmi Note 2/Prime den 27 oktober! Källa: http://en.miui.com/thread-174163-1-1.html
Då undrar jag: Vilken operatör du har samt ifall du kör någon custom ROM ?
Har för närvarande maxat min trafik för denna månad, kostar massa extra/mb efter det. Väntar till månadskiftet med att köra ett speedtest. Dock...
Tjena alla blad-älskare! Har nu haft min blade sen Telia skickade ut första leveransen .. telefonen är underbar sett till priset. MEN .... är...
Gött, gör väntar ivrigt på att min backup ska bli klar så jag får testa denna rom!
Gör en APN (Åtkomstpunkt) med följande inställningar. Se bilder (rymdes inte i en screenshot därav två) Under APN-typ är det viktigt att du...
Jo, har en Blade sen en tid tillbaka, har bara inte uppdaterat min profil :) Fick nya market ungefär samtidigt på båda mobilerna.
Fick den igår, jag gjorde inget särskilt för att få uppdateringen...
+ Underbar skärm! (jämfört med min x10mini) + Skön form på telefonen + Bra batteri (hittils iaf) + Möjligheten att prova olika custom roms -...
Kan du ladda hem precis den filen som kallt-kaffe uploada ?...
Hmm, mediafire verkar vara trasigt idag. Skulle du kunna ladda upp den någon annanstans?
Perfekt! Kör din Finnish Fillyjonk RLS1 just nu och den fungerar utmärkt. Men gött att kunna återställa till original om det blir något...
Gick inte göra det, fastboot ger mig: (remote: data too large) Skitt...
Okej, kanske kan flasha in system.img och boot.img med fastboot.. Kan man ställa till det så illa så att man inte ens kommer in i recovery-läget...
Skulle du kunna göra en backup så man får med alla img filer plus md5sum också! Krävs tydligen det. (Provade att bara lägga in boot.img samt...
Tackar som ödmjukast! Hur flashar man tillbaks det till telefonen ? De rommar jag prövar har varit packade i zip format..
Fasen jag glömde ju göra backup på min telia rom. Jag vart så ivrig o testa Chinese 2.2 romen.. måtte nån göra en backup. Telia romen var f.ö...
Löste toolbox problemet. Drog den från Android-SDK emulator. Men jag har tappat den symboliska länken till "ls" Jag vill alltså ha tillbaks...
Har råkat ställt till min toolbox. Har alltså inte vanliga linux kommandon som ls/rm/cat kvar ... Kan någon vänlig själ skicka...
Se bilaga. Den är till X10 mini (ej pro) med 2.1 Döp om till .prop Redan redigerad med Jit-stöd.
Sitter på jobbet med begränsade möjligheter... Kolla de klistrade root-trådarna. Borde väl finnas någon medföljande busybox där.
Jag tog min original build.prop och la till: dalvik.vm.execution-mode=int:jit i slutet på filen. Tror det kan ställa till ifall man...
Nej, men tyckte definitivt att Angry birds flöt på bättre samt att Reckless racing faktiskt blev spelbart. Tycker även att filoperationer går...
Jo, samma sak hände mig... Byt ut den medföljande busybox mot en som du vet fungerar. Den som ingår i zip-filen ger illegal instruction på minin....
Tjena, Undrar lite vad ni får för resultat i linpack med era minisar. Provade att lägga in JIT (stora X10 guiden) Obs! Byt ut medföljande...
Tja, skickade PM till dig igår natt. Men hursomhelst så fick jag min uppdatering också!
Har samma dilemma som dig. Alltså "World"-release. Får därmed ingen 2.1 uppdatering idag ... :(
Hmm, e jag den enda som inte får varken meddelande via OTA eller någon 2.1 via SEUS/PC Comp. ? Olåst/Tele2 abb
A justde, tänkte inte på x10 mini skärmen är gjord av plast. Tycker också det medföljande skyddet fungerar bra. Känns som en fördel att det täcker...
Finns detta "laminat-skydd" på x10 mini också? Jag satte på det medföljande skyddet direkt när jag fick telefonen så jag ser inte om det finns...
Rootade telefonen och sökte efter ny programvara. Säger bara att jag har senaste. Så root har inget med uppdateringen att göra iaf.
Skumt, den la bara in FW 1.2.A.174 igen ..... Tillbaks till samma firmware fast utan root =(
Den är på 103,6 MB ... spännande
Nu har jag meddelande om ny uppdatering på telefonen. Har senaste FW 1.2.A.174. Det står att jag ska uppdatera via datorn.... provar och...
Fint, även SE ansåg att detta skulle åtgärdas ...
Ni som har uppdaterat, kan ni bekräfta att den nuvarande root-metoden fungerar?
Förstår inte tanken med denna feature då man inte har någon nytta av en påslagen telefon som väntar på att låsa upp SIM-kortet. Samt att det...