Separera namn med ett kommatecken.
Är det så att det ska bli 4.3? Finns det mer info om det nånstans?
Tittade på det där, men vet inte vad jag ska ändra till för siffror då det är olika för 2G och 3G...?
Vet inte, men jag fick svar från Lantmäteriet i går. Gick ungefär ut på att dom överlåter detta till deras vidareförädlare. Avslutades med: Detta...
Detta är nåt jag funderat på länge! En gång i tiden köpte jag Kartex (Lantmäteriets egna kartprogram) för Windows telefoner. Men jag undrar om det...
Som en liten kommentar till detta så har ju även jag upplevt att batteriet behöver lite inkörning, vad det beror på vet jag inte, och säger inte...
Synd... Skickat från min LT25i med Tapatalk 4
Det är ju illa. Så ska det ju inte få vara! Skickat från min LT25i med Tapatalk 4
Lyfter tråden lite. Har nu en Sony Xperia V, och skulle väldigt gärna ha detta HTC tangentbord igen. Men jag får inte dessa att fungera, antingen...
På min Motorola Defy plus fanns en Widget, liten (1x2 tror jag den var) som visade senast inkomna meddelande, oavsett om det var ett sms, e-post,...
Frun har en S3 mini som vid laddning stänger av sig. Den verkar dock vara igång under hela laddningen, men när den väl är fulladdad, eller i alla...
En lite sen uppdatering här... Jag lämnade in telefonen, men ganska små förhoppningar. Speciellt eftersom jag gjorde en fabriksåterställning...
Jag har gjort en ominstallation med sus, haft kontakt med Sonys support, som hade lite tips som inte fungerade. De föreslog också companion, men...
Fast nä...verkar fortfarande fungera kass. I bilen är den hopplös, och när den väl äntligen säger att den har positionen så är den kass, stämmer...
Nu låser gps:en ganska direkt när jag sitter på altanen, och positionen stämmer. Så jag hoppas att det räckte med en återställning, jag vet att...
Nja... Problemet uppstår såväl inomhus, i bilen, och ute i det fria! Nåt har ju hänt eftersom det har fungerat. Gjorde en blåsning i går kväll...
Det har fungerat fint tidigare. Jag har sen tyckt att den börjar fungera dåligt, men tänkt att förhållandena har väl varit dåliga. Men nu fungerar...
Allt! Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Jag har fått jätteproblem med position och gps på min Xperia V. Det tar jättelång tid innan den hittar positionen (symbolen slutar blinka) och när...
Nu är jag mer fundersam! Jag har fått en Xcover på jobbet, och vad tror ni den gör? Jo, precis samma sak som frugans S3 mini! Till råga på allt...
Nu började denna lur starta om sig även när den inte var i fickan... Så nu är den bytt, och den nya gör inte så här, så det var helt enkelt fel på...
Jag fick en Xcover 2 som jobbtelefon i går, verkar ju helt okej... trodde jag! Det är bara det att den startar om sig när jag har den i fickan....
Bara och bara... Har haft en vattentät Motorola i flera år... Synd bara att prestandan halkade efter lite, annars en vattentät toppentelefon!
En "normal" dag för mig tar jag bort laddaren runt 6 på morgonen, på jobbet blir det lite surf, lite Facebook, nåt mail, lite pratande, har ca 80%...
Inte här... Har startat om den flera gånger, och det återkommer alltid...
Frun har på sin s3 mini sen några dagar tillbaka nästan alltid en triangel i noteringsfältet som säger att data har kopplats från pga roaming....
Jag tar tillbaka ovanstående, det var tydligen i själva filhanteraren standardprogrammet var valt. Fixat nu!
Efter vissa problem med Walkman installerade jag en annan app för att spela musik. Men, nu vill jag ju att alla musikfiler ska öppnas i detta...
Jag har kollat med sus, den säger bara att jag har den senaste programvaran. Man kan installera om den helt, men jag orkar inte nu. Jag lyckas...
SEUS...???
Det lyckades jag inte heller med, inte i Walkman i alla fall. Jag provade däremot detta i ES spelaren, och det fungerade, så nu verkar jag ha...
Va tusan... Och det fungerar med mp3? Den ligger ju där, men återfinns inte bland låtarna... Måste man uppdatera på nåt vis, eller nåt sånt? Var...
Ligger där... Men ICKE! :(
Tack, men får inte till det! Var ska jag lägga filerna (mp3) för att de ska synas där?
Köpte mig en Xperia V i dag, och verkar väl funka! Men, jag har aldrig tidigare haft några problem i Android att lägga till en egen ringsignal,...
Ok... Nu "råkade" det bli en Xperia V på lunchen i dag... Så nåt kul gör jag säkert med Defyn sen!
Har en Defy+ nu, som jag är jättenöjd med, bortsett från att den nu är hopplöst slö, i alla fall till och från. Så jag är inne på att byta... Men...
Funderar nu på att lösa detta genom att byta telefon... Men vet inte till vad... Xcover 2 kanske...? Kan det funka bättre?
Har en Defy+, som jag allmänt tycker är seg, vilket säkert har med appar osv. att göra. Min gamla Defy (utan+) som ungarna har som speltelefon är...
Just detta irriterar mig rätt rejält... Därav att jag håller mig fast vid min Defy+. Räcker iof rätt långt, men ibland skulle jag vilja ha nåt...
Gammal tråd men... Att tro att det är pixlarna det hänger på är helt fel. Antalet pixlar säger egentligen ingenting om hur bra kameran är!...