Separera namn med ett kommatecken.
OP-ordersidan säger nu: "Shipped Out" men DHL: INFORMATION OM FÖRSÄNDELSEN MOTTAGEN Hmmm
Äntligen, fick messet för 1h sedan
Inga problem, blev det en beställning? ;)
Ange koden: Clearer Photos https://oneplus.net/se/early-drop (Bara 64 / 6 GB i lager för tillfället!)
Jag har ingen jättepanik. Klart det hade vart kul och ha den innan helga men då har man nåt att se fram emot och pyssla med under nästa vecka....
Låter ju riktigt bra men om det ligger någon sanning i orden får vi snart reda på. Lagret arbetar, enligt "Roque", just nu för fullt. Många som...
Om du inte vill köpa OP5 kanske du kan gå för en 3T? En riktigt bra mobiltelefon! :)
Same hear
Jaha, trodde du beställde en via nätet haha
Haha de gör inget. Insåg nu i efterhand att "JAAA" kan uppfattas som raka motsatsen mot dess egentliga innebörd! :)
Vassare än P10 alltså? Prestandan är ingen idé att fråga om, 128 eller 64 GB? :)
Ja, inte skickas telefonerna ut baserat på när telefonen beställdes iallafall, det är klart! :)
Misstänker 3T, läs hela hans kommentar
Nej haha, jag svarade @Ascii
Jadu, vissa lär ha en trevlig midsommar! ;)
JAAA
Denna eviga väntan! :(
Tror fasen inte jag får SMS:et idag, har alltid otur med sådanhär skit...
OnePlus One? Vid mer intresse skriv ett PM! :)
Hmmm. Beställde 128 GB vid 05:23:13 PM men inget sms. La order på endast telefon, inga tillbehör. Jäkla "Processing"....
Låter mycket rimligt! :)
Hmmm, vill också få messet....
Oxygen OS 4.5.1 ute för OP5. OBS: INTE MIN TELEFON
Jag kör ett traditionellt Telenor abonnemang som jag sedan klickar i telefonen. Förstår din tanke kring att ha en avbetalning och att därav få...
Har också processing, haft sedan igår kväll! :)
Aha fett
Aha, jag beställde vid cirka 19.20 men inte fått nått
Hur ser jag trackingen? Har bara fått ordernumret från OP
Min visar "pending". Jag beställde en 128:a
Självklart. Går på 2-3 minuter
Inte så konstigt. Jag kör dock med OnePlus nästan enbart för det fina XDA-stödet! :D
Jag har 3T men la en beställning på 128/8 GB, inget snack om saken
Men dåså, fantastiskt! :D
Samma här, blev en 128:a. Men färgerna, är det den "roliga versionen" som har mattsvart eller missade jag helt att välja färgval? Haha
Nope
Självklart! ;)
Ser mycket intressant ut. Att designen liknar flertalet andra konkurrenter kvittar enligt mig.
Hmm, är skeptisk till idag, men hoppas kan man alltid göra! :)
Misstänkte det. Snapseed är en fantastisk applikation! :)
Kör du fortfarande iOS 11 Beta 1?