Separera namn med ett kommatecken.
Hur monterade du MW600 i bilen? För mig verkar den inte vilja fungera samtidigt som man laddar den :S Drar du ur laddaren när du ska använda den?
Lägger min röst på Ginger Stir Fry jag med! Stabil, snabb, bra batteritid! Jag kör just nu beta 9 lite då det är den senaste lite versionen ute,...
Min Blade hade också dålig mottagning när jag fick den, men den blev bättre. Nu har jag 4 staplar här hemma, då hade jag 1-2. :)
Har upptäckt att min /cache mapp tar upp en massa utrymme(37 MiB). Finns det något sätt att rensa denna? Det ligger en massa "downloadfile.apk" i...
Har åkt på ett problem med min 1 vecka gamla Blade. Jag hinner inte göra något innan skärmen med "Android" texten kommer upp, den som visas när...
Jag testade nyss lite Zelda - A Link to the Past i Snes9x EX på min Blade. Det var spelbart, ljudet laggade lite och fps'en var lite halvdålig....
Jag har precis köpt en Blade från Comviq för 999kr. Rekommenderar den starkt! Har inte haft några problem med den hittils och är jättenöjd....
Har nu fått min Blade och är suuuupernöjd! Det enda som behövs nu är ett abonnemang... Några tips? Jag ringer typ 25 samtal på en månad, typ...
Har nu precis fått hem min Blade och tänkte köra in Swedish Spring RLS5, undrar bara om batteriet behöver vara full-laddat när man flashar om? Har...
Här är en video där en snubbe tar isär sin Blade och rengör sin display. Där borde man ju iallafall kunna få en överblick över hur ett skärmbyte...
Lök! Jag klarar bara inte av lök... Ända sen jag var liten har jag fått kväljningar av att tugga på en lökbit. Det går bara inte ner :S Sen är...
Oooh va nice! Tack för tipsen! :) Blir att beställa från comviq som student.
Okej tack för hjälpen! Vet du om Comviq har en sån där egen ROM med en massa märkes grejer i? Eller är den clean och fin?
Hmm.. Vill helst ha Telias Max 25 abonnemang då man får med 6 månaders spotify premium (passar bra nu med dom nya spotify reglerna), och Telia är...
Hej Swedroid! Har nu tänkt att köpa mig en ZTE Blade, vill gärna ha den med Froyo(2.2) och ett Telia abonnemang, men hittar inte telefonen på...