Separera namn med ett kommatecken.
Sa ju att D-Link inte va något att ha... ;)
Ahapp, är väl bara att slänga in ett bud :) http://www.ebay.com/itm/AMD-Radeon-HD-7990-Malta-Engineering-Sample-/121096253149
Får väl hoppas det... Just nu ser det ju bara ut som någon halvklar utvecklar produkt imo... inte snyggt nånstanns :mad:
Någon som vet om man kan minska texten i spotify? Blev ju gigantisk efter senaste uppdateringen... Gäller PC versionen.
Gah, vill ha begäret för en Nexus 4 börjar bli för stort :|
Men funkar det inte med silvertejp då är den SÖNDER ju :( Alternativt linda in i ännu mer silvertejp.
Pröva! Funkar det inte med silvertejp så kan du slänga den! Så bara att pröva :) Jag hade nog bara trafikförsäkrat den... om du nu inte vill...
Kan nog vara väggen ja. Jag ska ha det i ett helt öppet rum så bör ju inte vara något problem då kanske, speciellt inte med 5ghz bandet :)
Nu vet jag inte om min 655 är halvt trasig men det är nog den sämsta routern jag någonsin köpt, har nog bara kvar den för att jag är lite...
Ja fast sen kommer ju allt annat till, hamnar alltid runt 2.9k typ och då tycker jag nästan det är skitsamma och köper det i sverige iaf :p
Nexus 4 börjar ju bli billig, 3.5k på elgiganten och netonnet nu :o
Mjo det är nice! Kanske ska göra ett försök att BARA använda apps med holo temat :p Förutom spotify :o eller ja iallafall typ google stuk :)
Tillbaks på CM10.1 då, att man aldrig kan bestämma sig :S
Nej du får ju prata om vad som helst...
Juste den ja, ska pröva direkt! :)
Någon som har tips på någon snygg klock/väder widget (kan vara uccw skin) som ser ut som typ cLock gör. Yahoo weather hittar inte min stad :(
Du menar ett snabel A? :D Skickat från min iPad via Tapatalk HD
Riktigt snygg är den! :D Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 4
Hade inte du V70? :D
Vart hittade du den? :)
http://www.prisjakt.nu/pryl/ovrigt/3599_allt_fler_infoer_foerbud_mot_google_glass&%23xtor=AD-500-[prisjakt_pryl]-[prylar]-[mittspalt]-[aftonbladet]...
Hade samma problem men hade datorn precis bredvid ett ben på skrivbordet så snurrade kabeln några varv och sen stripes runt det så var det i...
Haha lyckades med PRECIS samma sak på mitt gamla 460 ;)
Är väl mer att betala för märket? Du vet att många som har köpt det blivit nöjda och då verkar det seriöst. Men sen kan säkert någon lokal snubbe...
Som de andra sa, verkstaden har en dator de kan läsa av felkoder med. Saab har t.ex. en utrustning som heter Tech-2, vad det heter för volvo vet...
Hmm men start motorn ska väl inte påverka tomgången? När den väl vridit till så är ju den klar med sitt(?). Kanske är något annat du kommit åt av...
När min höll på att misstända så gick den ibland ner på 500-600 varv. Har du vart på en verkstad och felsökt? Kanske kan vara värt de kronorna...
Bra teckning man har med 3 hemma då... ;) Skickat från min iPad via Tapatalk HD
Varför inte en N4a? ;)
Slopade den vanliga laddaren och beställde lite nya grejer efter lite hjälp från en annan snubbe. Blev en sån här...
- UI: Apps like NHK are broken - Audio: bugs, missing features - Camera: Recording partially broken - FM Radio: unsupported - TV Out:...
Jag tror inte att de som utvecklar cm till gs3 skulle ljuga om det... Eller tycker du det låter rimligt? Lägg ner själv. Vad har du för källor...
Synd att det bara inte räknas i off-topic delen :(
Mjo, de flesta surfar nog för mindre data än vad de tror ;) Jag kommer sällan ens upp i 1.5gb och då streamar jag en hel del musik.
Euhm det var väl inte helt fri som de alltid sa. Upp till 15gb, sen prioriteras du ner till en lägre hastighet under extrema förhållanden. Om det...
Hmm nu svarade den precis! Verkar fortfarande vara den engelska rösten som försöker så gott han kan att svara på svenska :p
Nej, min gamla koppling på min gamla bil var dock!
Uppdaterat till senaste versionen nu! Du kan ladda hem den Här!
Mjo jag hittade en "app" som hette CurrentWidget. Visar sig att plattan bara får ett fåtal mA.. trots att det står AC laddning! Så att det är en...