Separera namn med ett kommatecken.
Där har vi det!!... Tackar så mycket! Jag har en del appar som har tillgång till "accessibility service". Ingen lightflow, däremot Tasker, Noled,...
japp.. Trodde först att det hela berodde på att jag även hade Swype installerad. Tog bort den men nix - "kontinuerlig inmatning" är fortfarande...
den är grå säger jag ju..
Som rubriken lyder - hur aktiverar man swype funktionen i Samsungs stock keyboard? Ser att den finns där men den är grå, går ju inte att bocka......
http://se.mobilefun.com/31600/galaxy-note-2.htm
Jag lämnade in min hos Samsung den 14 december. Ser på servicessajten att den blev klar idag - Julen kom lite olägligt... : Vad de gjorde var...
Tack för svar. Jag började tro att jag var den ende som råkat ut för det... Fick lämna in min på Samsungs serviceställe i Gbg idag. Får se vad...
En skum sak hände med min s3... Sorry om den frågan redan diskuterats någonstans tidigare - har inte hittat det iaf... Till saken - plötsligt ser...
hur fasen gör man det? lyckades bara flytta på de appar som redan finns där. Hittade inte hur man kunde inte byta ut dem...
Dessvärre så beror detta just på JB och inget annat. Körde samma uppsättning av appar och inställningar på både ICS och JB. Men du behöver inte...
Håller med. Framförallt batteritiden som är usel på JB. Har testat flera olika JB för att vara säker - först hämtade luren själv en uppdatering,...
håller med!
Tack för svar igen. Vad jag menade var att jag inte är en nooby precis. Varför skulle du tro att jag gjorde "fel" från början för att jag ska göra...
Här fattar jag inte alls vad du menar.... Och nej, jag tog inte illa vid mig. Kommentarade bara något som jag inte alls uppfattade som ett...
OK, tack för svar.. Tasker har hand om massor med saker i min tele, blir svårt att klara sig utan den... Men men.. PS "Gör om gör rätt" -...
Är det bara jag som får en j..la massa omstarter hela tiden med LIB? Telen har säkert startat om 5-6 gånger idag... Hade samma problem med LI8,...
Hur lägger man in detta? Via recovery mode antar jag?
Nej det har du inte. Det är ju en leakad ROM som telen inte känner igen som "äkta" helt enkelt. Vad gäller CWM så har jag samma problem - vissa...
Var hittar man den?
Är det bara jag som störs av att informationsremsan med ikonerna längst upp i LI1 inte är svart utan brun/mörkgrå?...
Återställning är inget alternativ heller. Har gjort allt det ovannämda utan resultat. WTF, Samsung?!?!
chomps SMS är det självklara valet för mig.
absolut! själv blev förvånad efter att ha läst ett antal inlägg här. men chansade - beställde i onsdags vid 23-tiden och upptäckte igår morse att...
beställde på Webhall sent på kvällen 23/11, fick allt den 25/11. Supersnabbt. Telen ligger helt rätt i handen, mycket bättre än med originallucka....