Separera namn med ett kommatecken.
Ja, jag har samma problem, kan hända flera gånger per dag. Kan det verkligen bero på kylan? Jag får dra ur simkortet och stoppa tilbaka det innan...
Finns väldigt många gps-appar, som du hittar på Market, och många bra trådar här på swedroid som disskuterar ämnet
Blir nog svårt att svara vart han hittat den, eftersom det är förbjudet att sprida länkar med piratkopierat material här på swedroid...;)
Aha. Då är jag med, annars var det ju bra med mini-usb, bakndosor, laddare till kameror, mp3spelare m.m har ju ofta sådana, så det var alltid...
Underbar telefon. Snabb surf, allt flyter på över förväntan. Batteriet höll en hel dag. Till dom negativa sakerna enligt mig. *Varför har man...
Haha, känns som du ska bespara tråden ditt svar om du inte har en aning. Jag har själv samma problem och har haft sen jag rotade den första...
Oj, betänk att folk skulle ha tagit dig för en idiot om du för 20 år sedan sa att du år 2010 kunde sköta dina bankärenden, läsa tidningen eller ha...
Som jag nämt tidigare i någon tråd så tror jag GOAL.com är boven här. Jag installerade den och batteritiden minskade med säkert 300 % . Jag tog...
jag har haft samma problem, trodde jag hade nått skräp/damm i micen. Men nu efter att jag lagt in vanillas nya rom är ljudet bra igen
Jag har samma problem, dock inte med 3 utan med telia. jag har försökt allt, ny radio, olika rom:ar etc. jag börjar mer och mer tro att det är ett...
Finns ju en hel del trådar här på forumet med lämpliga appar för att ta backup på både kontakter och program. Personligen så skule jag föreslå...
jag har fått problem med e-post klienten. Den står och uppdaterar hela tiden och drar ur mitt batteri. jag har provat att, stänga ner alla...
Jag var inte säker på att det var den senaste radion, läste ett annat forum där 63.18.55.06OH_6.35.15.01 påstods vara den senaste.
någon som vet vad den nyaste radion har för nummer, och vart man tar hem den?
Locale ska väl kunna fixa de
Vm-appen från goal.com verkar ha sugit ur mitt batteri. Mycket bättre sen jag avinstallerade den. Men i spare parts så finns en post i...
Hur kollar man upp detta, om/vilket program som ligger och drar när telefonen är vi viloläge?Vad är skillnaden mellan "telefonen är inaktiv" och...
Nu har jag kört 3.3 RC4 i några dagar. Ni som säger att batteri tiden är så bra, hur bär ni er åt? Igår orkade min Hero inte en (1) hel...
Finns de ingen statisik på vilken rom alla hero användare på forumet använder? Detta har jag sökt, där borde man få ett ärligt svar på vilken rom...
Verkar inte som han släpper den nya med fixat gallery ikväll, bra att han hittade orsaken till batterimördaren dock :) Får väl stå ut en dag till...
En duktig batteriläcka också, full-laddat batteri i morse kl 06.00, kl 12.00 var det slut. Provade att stänga av sync och ingen wifi, hjälpte dock...
Behero rom kanske? Den romen har problem att länka vidare till en url från appar, läste det på deras officiella forum. Kör den romen och har samma...
Min också, 33 timmar sedan uppstart och har en awake på 22 timmar, det känns inte bra då jag använder den rätt normalt som jag ser det...
Samma sak för mig, jag flashade om den, och nu fungerar allt som det ska. Dock klarar jag inte en hel dag utan att ladda batteriet, hur är...
har testat det ett antal gånger, senast igår låg den på hela natten och sökte utan resultat :(
Jag har kört denna ROM i en vecka nu. Vet tyvärr inte om jag ska fortsätta. * Ingen sync mot facebook, trots alla möjlig försök, ink appen...
Hände mig också när jag använde handcent, sms:en försvann och gick inte att hitta i varken orginal klienten eller HC. Jag avinstallerade HC och nu...
Du har säkerligen den nyaste ROM:en i den
Ja, nu har jag också testat wavesecure, inte heller speciellt imponerad. Den spårade inte mobilen genom gps:en, utan genom det vanliga telenätet...
Ok, ska kolla upp det programmet. Just därför jag var lite intresserad av att använda Locale, att kanske 4 ggr om dagen starta upp både trackern...
Jag laddade hem appen "GPS-tracker" i tron att den skulle hjälpa mig att hitta min borttappade/stulna mobil. Det går att aktivera programmet genom...
Har sökt här på forumet efter en widget med sina favoritkontakter, men har inte hittat någon lämplig. Jag skulle vilja ha en som täcker en hel...