Separera namn med ett kommatecken.
Some1 kanske har norska kortet, i Norge erbjuder Komplett e-faktura sen någon månad tillbaka.
Jaha, dags att bumpa denna tråden.... Jag köpte en Pixel 5 och min batteriångest är helt borta. Så nu har jag ångest över att inte ha...
Finns det e-faktura nu?
Kör du väckning när du kör hemifrån eller när du kommer hem? Trodde man var vaken när man gjorde något av det [emoji1787][emoji23]
En billig box är Mibox S som är riktigt bra för pengarna.
Men den boxen kör väl vanlig Android (för surfplattor) inte Android TV som är speciellt anpassat för TV. Tror du får testa att sideloada eller...
De måste väl ändå på något sätt bifogat bevis på att de faktiskt köpt telefonen? Känns nästan som att nån haft ett IMEI nummer som var likt ditt...
Alltså den gick att klämma ihop med fingrarna, så när den varit i fickan några dagar så tycker jag att den gått ihop till att nästan vara...
Jag ser inget alternativ till Pixel 5 så jag köpte en Pixel 5, hade ett litet gap men efter ett par dagar i fickan så har det gått ihop till...
Curve kan visa lite knepigt ibland (speciellt vid del reservationer och återbetalning). Jag beställde på amazon.se men avbokade nästan direkt....
Sålde 2st Google Home till tsimfuck, inga konstigheter, snabb betalning och trevlig kommunikation.
Du kan inte dra igång en Raspberry pi med home assistant och på det sättet spela upp en ljudfil på dina Nest högtalare? Home assistant kan casta...
Givetvis är det vikten av lådan med innehåll...
No, you won't pay any customs or taxes if it's within EU. I just did the same and used UPS Standard for around 22 EUR.
Sony WH-1000XM4 för 3503,40 kr (fri frakt): https://www.amazon.se/Sony-000XM4-tr%C3%A5dl%C3%B6s-H%C3%B6rlurar-Svart/dp/B08C7KG5LP
Som flera har sagt, utbudet är riktigt dåligt, har en del varor i min tyska korg som jag tänkt beställa inom kort. Inte många av dessa går att...
Verkar som att koden måste aktiveras per konto även om den är samma för alla, för hos mig står det att koden är ogiltig och ändå testade jag att...
Man verkar inte ens få ett mail så dålig säkerhet från Disneys sida. Eller den kanske hamnar i skräpposten?
Jo, det krävs generellt VPN för att chatta med tyska Google och ibland kan man träffa på en fyrkantig jävel i andra änden. Men oftast går det bra....
Fördelen med att beställa direkt av tyska Google och sen trixa med deras support är att du kan ha en fungerande telefon på ett par dagar. De...
Norge är inte med i EU.
Tycker inte system spelar någon större roll då allt man vill ha inte finns från ett system. Jag kör home assistant (går att testa/köra på en...
Troligtvis var 3 pack slut [emoji1745]
Funkar även med Fello nu. Fick upp om jag ville slutföra registreringen så fort jag startade Messages på Pixel 5. Fick fylla i mitt nummer och nu...
Har ni provat att starta om er gateway? Kanske så enkelt så den bara hämtar tiden vid uppstart [emoji106]
Säker på att batteriet du stoppat i är friskt? Kan du mäta det eller prova med ett annat?
Som jag skrev tidigare och som en på fnacs chat berättade för mig så finns det ingen logik i hur de skickar, har man fått ett datum så ändras inte...
Min dammsugare heter Dammis, gräsklippare Klippis och 3d skrivare Printis [emoji1787][emoji23] Har väl lika dålig fantasi. Skönt att det fungerar...
Vad heter din luftrenare i Google home appen? På engelska är det nedan kommando: [IMG]
Kan ju vara att animus inte rapporterar status till Google. I home assistant kan jag till exempel välja om Google ska få känna till enheternas...
Finns inga svensksålda pixel, eller du menar att det även går bra med gråimport?
Tror det är just det @Travolta menar, han har"inget" men ändå behöver han svepa iväg en "låsskärm" och kommer inte direkt till hemskärmen.
Yes, båda finns kvar [emoji106]
Finns ju i lager för ~13800 på flera ställen vad jag kan se. Vad missar jag? Är det inte öppet köp på Mediamarkt?
Jag fick min tyska ansökan godkänd tidigare idag, ansökte i fredags så tog nästan en vecka.
Om du inte har något emot en adapter och vill köra original laddare så finns denna. Har använt i flera år till en home mini och pixel 2 som kom...
Tänkte köra allt från scratch så det inte ligger massa gamla inställningar och skräpar. Men insåg sen att det ändå var smidigt att en del...
Då kan Swedroid vara först [emoji41]
Hej, tänkte börja från scratch med nya luren. Valde därför att endast återställa SMS och samtalshistorik från min Google drive backup när jag...
Oki, testar att föra över APK nu, vill börja från scratch med nya luren, samlat på mig duktigt med skit under 3 år med Pixel 2, skönt med en "ren"...