Separera namn med ett kommatecken.
Nån som har löst uppdateringsfrågan? Min går inte att uppdatera via telefonen eller KIES. Går ju inte ens att få bort uppmaningen om uppdatering...
Många som har problem alltså, skönt att det inte bara är jag, men det är ju skandal!! Funderar om man ska överge Samsung faktiskt, har bokat S5...
Min telefon vill inte uppdatera. Den laddar ner och när jag trycker på installera startar den om utan att uppdatera, klagar sen på att det inte...
Jag har precis samma problem och till en början var det bara med den kabeln jag använder till att ladda på natten. Sedan började även problemet...
Sedan uppdateringen till JB får jag upp ett felmeddelande varje gång mina konton försöker synca. Meddelandet lyder: Processen...
Funkar inte när man skriver i facebookappen...
Samma här men nu gick det att logga in. Antagligen Samsung som klantat till det.
Samma för mig, har försökt logga in säkert 20 ggr... Men nu stod det "inloggad" men jag var fortfarande kvar på inloggningsrutan.
Helt jävla fantastiskt! Men helt jävla sjukt hur dom kan släppa en så ofärdig telefon på marknaden.
Detta problem håller på att driva mig till vansinne. Jag hatar telefonen pga detta.
Nu var det länge sedan detta hände och jag har inte gjort något med telefonen.
Det fungerade inte för mig. Den hänger sig efter att jag knappat in pinkoden.
Som T9. Man skriver på ett sifftertangentbord men trycker bara en gång för c och en gång för f, sedan räknar XT9 ut vad man vill skriva för ord...
Ibland står det i alla fall "Ingen tjänst" och då vet jag ju att det är dags att starta om luren.
Haha, lustigt... Men men, man kan ju leva med detta. Värre är det med felet i min andra tråd.
Efter senaste uppdateringen av HTC Sense har XT9 börjat dumma sig. Vissa ord vägrar den lagra. Det spelar ingen roll hur många gånger jag lägger...
Hej! Det har hänt några gånger nu att hela telefondelen slutar fungera. Ingen kan ringa mig eller sms:a och jag kan inte ringa ut. Allt ser...
Tyvärr har jag inte kunskapen att modifiera telefonen på något sätt.
Så mycket laddningstid var det väl inte förut före 3.0? I så fall har det ju blivit långsammare med 3.0. :(
Usch, sånt där irriterar mig, när man blir påtvingad massa "lull lull".
Är det möjligt att få slippa "karusell" animeringen när man låser upp telefonen? Jag tycker den tar för lång tid på sig att "snurra" fram...
Tack!!! Man kan fråga sig varför min telefon inte stämmer överens med manualen? Är alla Desire HD så här numera?
Inget av det hjälper tyvärr. Jag skulle behöva få Gmail-appen som alla andra har den. Varför har jag någon "lågbudget" variant?
I min Gmailapp som ju följde med telefonen saknar jag alternativet för att stänga av meddelandeljudet. Jämför jag mot min flickväns Xperia X10 så...
Kan tipsa om denna laddare: http://www.dealextreme.com/p/usb-car-charger-with-usb-data-cable-for-htc-hd2-nexus-one-desire-black-92cm-length-40378...
Vet inte om jag vågar mig på sånt...
SDrescan fungerade utmärkt, men det känns ju lite knasigt att behöva skaffa en app för att bli av med en bugg.
Jag har också detta problem och det började med senaste Androiduppdatering. Helt jävla hopplöst är det då jag i jobbet får en del viktiga samtal...
Jag har samma problem när jag försöker föra över en fil mellan min desire hd och tjejens x10i. Helt omöjligt att få det att fungera.
Härligt!
Har samma problem och jag tänker INTE göra nån återställning pga att HTC klantar sig. Detta får dom fan lösa ASAP.
Men den följer ju med telefonen, alltså ska det funka.
Nyhetsappen tog 35% av batteriet och dödade min telefon en gång, det ska alltså vara så?
Förklara detta då: Jag installerade Copter på min telefon och ZAGG på en bekants telefon, båda DHD. Copter hade jättefin passning på filmen,...
Tänkte bara berätta att jag hämtade min DHD igår på Media Markt Uppsala. Jag hade bokat en i torsdags. :-)
Jag har haft samma telefon sedan 2005 och tänkte unna mig "det bästa" nu när jag sparat pengar på att inte byta så ofta. Men vad förbannad man...