Separera namn med ett kommatecken.
Ingen? Värsta skitmobilen jag haft....
Någon av er med problem som har extended controls installerad? Efter jag tog bort funktionen att kunna släcka skärmen med en widget så har min DHD...
Du gör likadant som när du kopierade texten men trycker "klistra in"
HD 2 är en Windowsmobil..
Naturligtvis har man gjort fabriksåterställning. Även bytt simkort. Jag tror att det är nåt program som ställer till det. Om tex 2 andra...
Mina turer runt sporadiska avstängningar: Min DHD började att dö för ca 2 månader sedan. Skickade in den till Anovo, de bytte "mainboard" dvs...
vem bryr sig? 2.3 tillför inte mkt, det är vid 2.4 det kommer bli mera märkbart. Tyckte jag hörde att det är 2.4 vi ska få härnäst
Gillar oxå min DHD men e inte glad att den stängs av lite då och då... enda mobilerna jag skulle byta ut den mot är Motorola atrix och LG optimus 3d
Går ju inte att jämföra de mobilerna. X8 är värdelös
Nej spica är inte bra enligt mig. Köp en zte blade för 1695 på Telia tex
Du skriver inte vad telefonen får kosta, inte lätt att ge råd då. Köp det nyaste om du har råd. Under 2k så kan du köpa zte blade. Det du ska...
Det kostar att ligga på topp. Köp en HTC smart om du vill slippa det "fenomenet".
Har du widgetsoid installerat? Ta bort det isf
Starta om mobilen
Efter en uppdatering så är det bra att göra en fabriksåterställning. Väldigt tråkigt men det minimerar de framtida problemen
Grattis :)
Det är betydligt fler saker som ska kunna gå att göra, bla att man kan installera program genom datorn mm. Kolla på youtube så förstår du
Det kan man göra på det inbyggda oxå..
Testa att föra över alla program till telefonminnet. Spara alla bilder, kartor, instruktionsmaterial mm från SDkortet på datorn. Radera sedan...
Htcsense.com funkar knappt inte, jag har lyckats att logga in kanske 2 ggr trots att jag haft DHD sedan november. "För bästa resultat ska du...
"Hantera program" har inte med SDkortet att göra förutom de program som är flyttade till SDkortet. Kommer inte förändras många mb om du gör en...
Jag fattar inte hur ni får era HTC homescreens i landscapemode.. enligt mig så går det inte men eftersom ni kan det så...
Jag har en DHD och skulle aldrig komma på tanken att köpa en iphone 4.. MEN kameran är bättre i iphone 4. För att få en lyckad bild med DHD så...
Någon som hittat några piltangenter på gingerbreadtangentbordet?
Det går att radera direkt i mediaspelaren
Jag skrev ju iaf att det e fixat ;-) Vet inte hur det fixades faktiskt, rensade cache mm men tror nog att det var 3 dagars väntan som fixade det
Problemet är fixat
har hittat andra trådar med tipset "Inställningar > Program > Hantera program > Market och där trycka på "Avinstallera uppdateringar" " Men...
Ja jag har gjort alla självklara saker.
Naturligtvis har jag gjort en omstart. Det går inte att avbryta eftersom det håller på att installeras.
Efter en återställning av mobilen så har installationen av "barcode scanner" låst sig, dvs den står bara och tuggar för att installeras. Alla...
Hur mkt kostade den? Stod det inte att den var brandad när du köpte den? Lämna tebax den annars, eller be om lite pengar tebax, kan ju kanske bli...
Det är inte den välkända appen Widgetsoid ni har installerat?
De har väl funnits i drygt en månad.. Har dock bara kunnat ansluta till HTC.-hub 3-4 gånger
Testa att göra en återställning Jag skickade in min DHD till anovo (det var före widgetsoidproblemet var känt) och de har bytt "mainboard" på min...
Men går det att få fler än 4 ikoner i rad?
Hallå där. Har du testat widgetsoid efter deras senaste uppdatering? Eller vet du om det finns nån annan app som gör att man kan ha fler än 4...
Kan ha varit det för min del men tipset var inte publicerat förens jag hade skickat in min.. Hade förträngt att jag läste det ;-)
Det är nog de nyare versionerna av android i allmänhet e jag rädd.. Nexus s dras visst oxå av sporadiska omstarter Det gäller att hitta en...
Efter du installerat programmet trycker du: inställningar-program-hantera program-flytta till SDkort Om programmet inte stödjer flytt till SDkort...