Separera namn med ett kommatecken.
Om en omflashning fungerar så verkar det ligga i programvaran och inte i batteriet iaf. Jag har min mobil från tre och samma med S2an jag hade...
bumpar denna tråd. Just nu så stänger jag av telefonen varje kväll när jag laddar den. Annars så måste jag tvinga den till omstart.
Bumpar denna tråd lite då jag nyligen skaffat mig en S4a från Tre. Jag har samma problem, nästan varje morgon så måste jag starta om telefonen då...
Jag har tre och jag hade det problemet till och från. Men när jag fick bort tres urusla fulhackade firmware så försvann alla buggar jag hade....
Sådärja :) 2.3.5 inlagt samt rootat. Känns bra, och jag gillar det blåa molnet längst ner istället för att den studsar upp. Fick lilla...
När jag packade upp den översta filen så fick jag ändelsen .tar.md5 Ska jag låta det vara så, ellre ska jag ta bort .md5?
Japp, la in en ROM där svenska var med. Nu kör jag iofs swiftkey x som tangentbord istället, även där med åäö.
Jag la in en annan firmware (och rootade telefonen i samma veva). Då blev jag av med allt som hade med tre att göra och fick därmed bort de buggar...
Drog in den här för att slippa Tre och dess problem. :) Hoppas nu att jag slipper tysta högtalaren ibland är folk ringer till mig. Är mycket nöjd...