Separera namn med ett kommatecken.
Jag har aldrig upplevt att tangentbordet laggar. Starta appar är lite svårare , där skulle man nästan behöva jämföra telefoner jämte varandra för...
Ber den? Ring "valfritt nummer" eller namn i kontaktlistan, funka hur bra som helst.
Har inte heller hittat det. Jag löste det genom att lägga Googleapppen på hemskärmen bara, den går direkt till gamla Google now.
Stämmer in i kören. Köpt några skal som jag ångrade och returnerade, blixtsnabb kreditering vilket alltid uppskattas. Ger ett mkt gott intryck med...
Aha, ändrades till nuvarande layout för mig när jag fick assistenten på svenska. Innan stod det länge att fliken kommande inte vara tillgänglig.
Får upp kommande, men med assistenten integrerad typ.
Låter märkligt tycker jag, vad gör du gör du tycker prestandan sviker?
Jag har gjort det, förvisso för typ 3 år sedan, men det var nog samma grej så. Viktigt då var tydligen att säga att man ångrade sitt köp, och inte...
:)
Men jag har för mig att de flesta ansikten lästes in på några dagar, men upptäckte eftersom att allt fler var inlläst. Men det var som sagt många...
För övrigt är ju face recogniton läskigt bra, ser skillnad på mina barn på bilder som är 10 år gamla fram till idag. Knappt att jag ser skillnad...
Omkring 15000 foton identifierades i efterhand för mig, men det tog nog några veckor tror jag innan allt va klart. Aktiverade en ggn via vpn och...
Exakt den har funkat hela tiden för mig. Men använder oftast Nokias kameraapp som jag ofta tycker är minst lika bra, undantaget om jag vill ta...
Hmmm. Jag är 99% säker på att det stod att det va septembers säkerhetsuppdatering.
Installerade precis septembers säkerhetspatch, men när allt e klart ligger jag fortfarande kvar på augustis? Söker jag igen står det att systemet...
Min assistent har startat Spotify och börjat spela musik några ggr idag på eget bevåg när jag bara startat assistenten.
Hehe , ok. Tack för svar på min nyfikenhet :)
Förstått att någon form av fejd har utspelat sig, men vad hände egentligen?
Du behöver byta Launcher för att kunna byta namn på ikonerna. Går inte med originallaunchern. Då kan du även byta ikoner om du vill, och får...
Haft Moccanaster de senaste åren, helnöjd. Gott kaffe och brygger det snabbt. Förvisso dåligt uppdaterad på alternativ, men det känns som ett...
Bra tips, men där gick det tyvärr inte att byta signal alls.
Upptäckte en liten bugg, Facebook Messenger envisas med att byta tillbaka aviseringsljud till Messengerljudet oavsett vilken aviseringssignal jag...
Ok, kanske misstolkade tonen. Hur som kan det vara bra att vet vad mer som inte fungerar. Roaming i Tyskland och leveransrapporter på sms kan vi...
Lagom drygt svar. Roaming in Tyskland kanske inte är nåt som alla utvärderat eller saknat? Varför inte vara lite konstruktiv och trevlig på en...
Skickade efter ett sånt här också för 45 kr Hülle Hardcase gummiert für Nokia 7 Plus Case Schutzhülle Cover Handyhülle | eBay Kalasbra, utmärkt...
Testat gogole fitness i en dryg vecka nu och är långt ifrån imponerad :) appen har noll koll på om jag går eller cyklar. Den dagliga 6 km...
Google Photos borde lösa ditt problem på vilken lur som helst.
Funkar fint för mig. Har iof inte använt det allt för mkt, men några samtal och några timmar spotify har löpt problemfritt. Använt ett billigt...
Klart tveksamt om Pokemon Go kommer fungera... Hade hållit ögonen öppna på köp och sälj istället och försökt hitta nåt lite vassare begagnat.
Håller med om att det låter bra skumt att iPhone 8 skulle ta usla bilder... Nåt är det som inte stämmer isåfall. Men som redan också konstaterats...
Om inte annat kan du bara stänga av synkningen till Gmailappen och använda vilken mailapp du vill. Inga problem.
Är nån sugen men tycker priset är för högt är skambud välkomna :) Bättre att det kommer nån till nytta än att det blir liggandes i en låda hos mig.
Sprillans nytt i förpackning, säljes pga felköp. Passar endast Moto G6. Färgen är svart som synes. 100 kr inklusive frakt.
Sålde en iPhone 5s till GmbH, snabb kommunikation och inga konstigheter. Rekommenderas.
Sådär ja :) Najs!
Undrar lite försiktigt om de som säger sig ha fått den verkligen fått assistenten, och inte bara pratar med den gamla röstsökningen i Google Now...
Skickar pm.
Sålde denna häromveckan, men det visade sig att hörlursutgången fungerade dåligt så jag lämnade öppet köp :) Är iallafall en olåst iPhone 5s med...
Tycker det ser riktigt bra ut. Skönt att slippa baksida i glas dessutom. Gillar kolfiberlooken.
Hehe , samma sak idag dessutom. Ny uppdatering, ingen assistant.