Separera namn med ett kommatecken.
För mig är telefonen så gott som död, jag väntar bara på att mitt abb ska gå ut i februari och då blir det faktiskt en iPhone 4 long (5) :P tyvärr...
Är det någon som vet om det finns någon bra boknings app? Fördelen är om den finns både till ios och android, kan ju även vara web baserad.. Vi...
inte så att S i swedroid är ett stort s och d:et oxå är stort...? så hemskt mkt tycker jag inte att jag dalar iväg... förutom ni då som ska dra...
har oxå problem att den är überseg efter updat, gjorde en återställning oxå. ska testa ditt tips rickards.
nu vet jag ju inte om ni som driver SwedroiD är sverigedemokrater eller inte, jag bryr mig inte heller =) men loggan får en att genast tänka på...
för mig har det fungerat galant med allt jag har matat den med, använder mest bsplayer. det enda som krånglar är undertexter när jag kopplar in...
ingen som vet?
jag hade bara 1 vit mot svart men sen tyckte jag att jag såg lite fler mot andra färgen, men då fick man kolla noga. bleeding har jag oxå som...
är det någon som har fått till att spela undertexter via hdmi på tvn? problemet jag har är att när jag kör hårdvarukodning så kommer...
har oxå en död pixel, annars är det en kanon platta..
Jag kontaktade pixmania idag och förklarade mina problem med archos, jag gick med på en reperation iaf och dom skickade en fraktsedel som ups...
Tack för alla svar. Nästa fundering är vilka jag ska klaga på om jag ev vill häva mitt köp, jag har ju ev defekt vara som jag antar att pixmania...
Hejsan! Jag har köpt en Archos g9 101 turbo 16gb från pixmania. Den som jag hade först hade problem med att den tryckte av sig själv på...
Hejsan! Jag har installerat truecaller på telefonen men det störiga är ju att den kopplar bort internet när man ringer eller tar emot samtal,...
Eh ja den är rätt så olevande =) haha mörk 40 =)
Jag råkade glöma min telefon i byxorna när jag tvättade....attsingens eller något.
add: zliper vi får bli swedroid pirater! :P
Jag beställde den från pixmania för 3200. Sen ett 32gb klass10 kort från teknikproffset :-)
Fick min 101 g9 16gb turbo idag, måste säga att än så länge är jag riktigt nöjd! market å allt redan färdigt from the box. någon fler som har...
en liten bump... =) Jag har iaf beställt en 101 g9 16gb och ett 32gb klass 10 kort till. hoppas att den är bra nu då, den verkar iaf prisvärd.
om du vill köra via BT är ju SE MW600 att rekomendera
du har ingen hdmi utgång så du kan koppla in den via tvn?
Igår kväll innan jag skulle sova så uppdaterade jag getril appen, samt uppdaterade ril till den senaste (kommer inte ihåg vad den hette) Har även...
jag är på
Jo det va runt 5000-5500 den gick på ny, samt att vi fick den innan lanseringen. Riktigt bra gjort av dom och tack vare det så är det mycket...
Inte vad jag vet, men jag tycker att LG borde göra som samsung gjorde med galaxy 7500 eller vad den hette.. då fick man köpa deras då nya galaxy...
Har du testat ditt kort i hennes lur, om det går dvs. Ingen inställning i telefonen om hus usb ska fungera?
Jag tycker att internett har blivit mkt segare sen senaste uppdat. Sen ett annat problem, kameran fungerar endast i tömde läge på 10 sekunder...
Det löste sig, tydligen kunde man inte lägga dom som widgets om man hade sparat dom på sd....
Idag har jag lagt in cm7 och kan inte annat än säga att jag är nöjd än så länge. Riktigt trevlig blev telefonen. Dock så har jag ett bekymmer(jag...
Min har startat om sig med senaste uppdateringen, har inga "fuffens" pgr från market heller...
kom och tänka på en sak, hela android systemet är ju utvecklat för högerhänta..ex så är alla rullister, rutor där man bockar för saker, knappen...
Jag trodde att allt var frid och fröjd med uppdateringen... men igår startade den om sig själv igen när jag satt och höll på med telefonen.
Uppdaterade till 10c igår och efter det när jag får sms så syns inte texten i popuprutan. Det enda som syns är namnet på den som har skickat. Sen...
jag fick problem bara här om dagen med mina mms, jag har feli...telia
glappade för mig med orginal
kläm lite på LG X2 det är en trevlig lur med byggkvalite, SGSen jag hade kändes som en hal ål och plastig..
Blir inte kanten runt skärmen i vägen på dom där? hade ett skal till min SGS innan men jag tog bort det för det blev så störigt med att kanten...
Jag är kanon nöjd med min
sen är ju telefonen så avancerad som du själv väljer, vill du inte hålla på att mecka så behöver du inte. alla var vi barn i början :P man kommer...