Separera namn med ett kommatecken.
WP8? Jag tyckte Nokias N9 var en riktigt fin telefon, problemet var ju bara att de redan innan de släppt den sade att de inte skulle göra någon...
Tack warpig_75 och turbomart för att ni stillade mitt köpsug. :-) Är den verkligen så dålig att den inte ens är värd den tusing det kostar att...
Det är precis den typ av frågor som vi fegisar väntar på att få svar på. :-) Jag är sugen på ett par till mina pojkar (med främsta argumentet att...
Jag har förvisso en tredjepartslauncher (Go Launcher EX), men telefon-ikonen där pekar på appen "Telefon" i min applikationslista. När jag sedan...
Blank samtalshistorik i telefonapp. Japp, jag har samma problem på min DHD sedan jag körde min uppdatering OTA. Grymt störande. Så pass...
OCH, att inte förglömma, använd INTE de lurar som MW600 skeppas med. Dom är av kategorin "Low Budget Blues Band". Dom är väl hyfsade för att följa...
Jag kan bara hålla med om vad roro_89 säger om headsetet, MEN Jag har inte hittat något bättre vad gäller möjligheten att länka tre enheter mot...
Det ser ut att vara en docka (med extra batteri) till HD-begäret....
mrpink: Markera Okända Källor. Menu-knappen, Inställningar, Program, Okända källor.
Här saknar man en "gilla"-knapp :p
Jag upplevde min som väldigt seg i början. Det kan ha berott på att den i bakgrunden synkroniserade data från Google, Facebook, Exchange, Twitter...
Jodå, den fungerar allt... Däremot har jag haft lite problem med att MW600 trott att samtalet varit uppkopplat trots att det inte är det (flyttat...
Desire HD sedan i eftermiddags. Första intrycket, seg som sirap på skärmen, men jag körde nyss in en uppgradering av programvaran, inbillar mig...
Allierade önskas: NPTMTQ :)