Separera namn med ett kommatecken.
mmm...påhittade. Fråga vad andra Anovo tråden har med DHD o göra?
2500-3000 max! Vill han/hon ha mer, lägg på en tusing och köp en ny Sensation eller nåt.
Definitivt. Jag har varit med om flera tabbar som Anovo teknikerna gjort. I vissa fall är det näst intill pinsamt.
Leedroid, iofs är det den enda ROM jag har använt. ;)
Här följer min top 5 lista över dummaste förklaringar jag har fått höra från Anovo kunder, då de fått reda på att telefonen är fuktskadad eller...
Jag har aldrig hört talas om att inre spänningar i en mobil kan skada en LCD. För mig skulle det vara mindre troligt än "Loch Ness" odjurets...
löst, måste ha plats tjänst påslaget.
Tjena. Använder Leedroids senaste rom. Har märkt att väder låsskärmen inte fungerar. Har någon annan stött på det problemet? Går det att fixa?
Fantastiskt!!
Hej eftersom jag tidigare jobbat på Anovo kanske jag kan ge dig ett tydligare svar. Det är ganska enkelt. Anovo får inte laga telefoner med...
Om du varken har IMEI nr eller ordernummer så kommer dom bara hänvisa dig till din återförsäljare. Ring inte om du inte lyckas få fram det.
Wow, och jag som trodde att jag förstod norska. #reality check I alla fall... det verkar som att du har problem med bilpanelen. Se denna...
Ny uppdatering ute!!! [ROM]LeeDrOiD HD V3.3.2 GB [KERNEL]V3.2.1 >EPIC!< 9th August| HTC GB | OTA | CRT TV [ROM]LeeDrOiD HD V3.3.2 GB...
Schysst.
Den va på 100% när jag lämnade lägenheten vid 8 imorse. Nu e klockan 19:48 och jag har 53% kvar på batteriet. Jag har lyssnat på musik 1h. Pratat...
Har inget med fukt o göra, min HD beter sig sådär också när den laddar. Det har med touchen o göra och det brukar uppstå när den är när batteriet...
Se rengöra usb kontakten tråden... mvh Masterblaster.
Japp hörde med en gammal vän på anovo, dom har just nu kö på HTC, så det tar nog en vecka innan dom ens börjar med repet. Mvh Masterblaster
Dränk inte telefonen i alkoholen. Utan borsta på. Det skadar inte kretskortet, men var försiktig med mikrofon, högtalare och kamera. Mvh...
Du rengör den med isopropanol. En slags alkohol som inte kortsluter kretskortet. Isopropanol + tandborste = rengjord kontakt. Problemet är dock...
Tror inte det går. 2.50. XXXXX Går ej enligt XDA.
Inkompetenta är de definitivt inte, överbelastade ja. Hade en tekniker på anovo fått spendera en timme med varje telefon som kom in så hade det...
It's funny because it's not true... Tro mig, Anovo teknikerna ser om man varit inne i telefonen. Har du ändå fått telefonen fixad så har någon...
Om folk lät bli att bada med sina telefoner under sommaren så hade nog era telefoner blivit lagade lite fortare (kö/semestertider). Erfarenhet.......
Tja! Reggade mig precis för att jag tänkte att jag möjligtvis kunde hjälpa dig med ditt lilla knappbeskymmer. Jag har nämligen jobbat på Anovo....