Separera namn med ett kommatecken.
Det är inte så att ljudet kommer när motparten lägger på före dig?
Finns det något datum på när Motorola DRoid Shadow kommer till Sverige?
Gå in till en butik och be dem ringa kundservice. Det är möjligt att "reboota" abonnemanget, eller starta om alla tjänster som ska ligga där. :cool:
Har samma problem. =(
Ska du köpa en till eller? :)
Finns det möjlighet att den drar över Infon över 3G-internet om man gör en "server" på datorn? :) Vore guld värt!
Skulle gärna se i inställningarna att man kan byta mellan olika Teman. Uppdaterade från 0.20 nu till 1.någonting. Tyckte designen var mycket...
Se på fan! Det hade smugit sig in ett IP på proxyn ändå. Nu fungerar det galant! Tack så mycket. :)
Legend är uppföljaren till Hero. Så den om något om du ska skaffa en av dem. Annars kan jag rekommendera Desire. Ta det på abonnemang så blir...
APN är rätt, annars skulle inte internet fungera överhuvudtaget. Tog bort proxyn förr, men fungerade ändå inte. Skadar inte att testa igen....
Halebop för 29:- i månaden med 3000 SMS är ju stört bra! :D
Jodå, man får surfa genom datorn med mobilen när man kör Telenor.
1 GB / Månad för 69:- Eller obegränsat för 69:-. Svårt val? ^_^
Snick snack. Jag har 7 Mbit/s på min Desire.
Att man väljer Telia eller ett hyffsat Tele2 abonnemang har jag förståelse för, men det är fan i mig bortom alla rimliga förklaringar varför man...
Jo, om jag kör Dolphin så är internet helt stendött, sen så byter jag till Opera, då fungerar det finnemang. Vissa apps som syncar över...
Ptja, att du får den på 2 dagar och kan hämta den i butik? ;)
Vilket abonnemang syftar du på då? Om det är Telenor du syftar på så ska jag meddela dig att Telenor har bättre täckning än Tele2, och Tre.
Varför ta begränsad, när man kan ha obegränsad surf? :/
Stores. Kör faktiskt med Chatten här. Så kan hända att vi stöter på Varandra.
Har 2 St Desire som kan tecknas på abonnemang, och skickas till Valfri Telenorbutik i Sverige. Olåsta, ofc. Endast 499:- eller Fastpris 24 Mån....
249:- / Månad HTC Desire + 1 Mbit/s obegränsad surf. 499:- 9 öre minuten till alla nät HTC Desire ingår. Priserna på Telenor i alla...
Får man fråga vart du jobbar inom Telenor? :)
Jo, men det blir man krediterad för ifall det skulle vara fel. :p
Du har helt fel. Maxtaxan gäller BÅDE på Services och på Internet.
Telenor har Desire i lager
Om du inte har allt för många låtar så kan du synca dem, så att du även kan lyssna på dem offline. Då slipper man alla problem av den karaktären. :)
Får samma problem fast med Juicedefender, eller när någon ringt mig och jag kör internetdelning till datorn.
Trevligt, trevligt. Undrar hur länge vi måste vänta innan Froyo letar sig ut till oss. :)
Jo, det är som så att jag nyss flyttat in i en lägenhet och inte hunnit få internet hemma än. Kör internetdelning genom min Desire till datorn....
Nej, så är det inte alls. Det är samma taxor på Services som det är på Internet. Fastpris så kan du inte komma över 699:-, såvida du inte kör...
HTC-lurar är till 99.9% olåsta afaik. Har aldrig stött på en som är låst. X10 däremot brukar vara låsta, men som sagt. Magic, Hero, Legend,...
Sitter för tillfället på en iPhone 3Gs 32GB, rätt så nöjd med den faktiskt. Riktigt bra telefon, men har beställt en HTC Desire från Katshing....
Varför vänta på Nexus one? HTC Desire är ju aningen bättre och kommer om cirkus två veckor. Kommer visserligen få sina uppdateringar lite...