Separera namn med ett kommatecken.
Sänk systemljudet till 0 bara. Tror enbart det är startup/shutdown och möjligtvis knappljud man blir av med..
Ska testa denna med. Håller på med backup. Tänkte bara köra den genom CWM sen det är lugnt nu eller? Så jag inte behöver byta kernel och skit...
Beror på att Market suger röv, inte på romen. Alla har de där problemen.
Yes plz :D
Jag har inte hängt med data korruption biten helt även om jag råkat ut för den en gång.. Undrar iaf: Kan man nu installera v.8 JPA från 7.6.2 utan...
Det absolut bästa resultaten fick jag med v8 rev 4 raw, med ext4 igång. Webbläsarn flöt väldigt bra och även flash. Nu testade jag aldrig just tv3...
Lösning på ditt problem baserat på ditt första påstående: Installera lagfix ;)
Några naturliga frågor: Wipar den? Om nu inte svenska finns, är det bara i menyerna? Det kan man leva med menar jag.. Är det ny kernel? :-*
Nice :) Men verkar vara den rackarn som tar bort all data? ETA på Raw som upgrade? ;)
Sen min NoLed drog 50% batteri över en natt skiter jag i den nu och kör på BLN...
Okay, väntar på den, går nog bra med den som inte är raw för min del..eller så väntar jag till imon då :D
Ok ja jag såg det med nu. Men släpper du v9 ikv? Tänkte vänta på det ;)
Hm? Han har tagit bort en version det e väl det enda:P Väntar otåligt på v9 :D
Se till så att det är en modemversion som inte pajar ljudet nu bara ;)
Okay jag kom inte in i recovery när jag hamna i det läget :/ Fick flasha in en pissversion..
Kom du alltså in i recovery efter den faila?
Snälla läs instruktionerna på XDA. NO-RFS adv ext4 är rekommenderad och den är snabb och stabil. Har även provat voodoo och den var också bra. Men...
Läs instruktionerna på XDA. Kerneln har inbyggda lagfixes.
Stock är alltid piss. Om du nu ens får igång Kies, jag lyckades inte för då skulle man installera en gammal version av Kies för att sen ändra...
Jag körde ju raw innan, rev 4. Försökte uppgradera till rev 5 precis som jag gjort innan men telefonen stannade bara på bootscreen. Kom inte in i...
Hey DrT. ADJP5_Doc_V8.01_tested.zip e den senaste jag hittar nu, tar den bort apps och skit? PS: Din v8 raw 5 som du linkade till mig totalt...
Första gången försökte jag lägga in v8 rev 5 den gjorde så jag bara kunde komma in i downloadmode. Den rekommenderar jag inte. Andra gången var...
Verkar fungera kör 7.6 nu igen. Vågar inte lägga in v8 just nu igen 2 av dom har sabbat luren.
Ja det ska fungera, ta bort lagfix först är bäst bara. Sen är jag kanske inte den du ska lyssna på för jag har precis installerat 4 roms för att...
Japp..nya problem..: massa processer som spammar att dom går ner när jag startar telefonen..hmm aja får installera 7.6 igen..
ÅÅåhhh den stannade vid Galaxy S igen, var så nära att slå sönder hela jävla datorn och slänga ut telefonen i snön innan den faktiskt gick vidare.
Vad fan ska jag flasha in för kernel nu då har ju JPA...
Mm gör det. Har installerat om 2 roms sen flashat in en rom när allt jag egentligen behövde göra var att köra en modemfil i recovery för att lösa...
Ja det fungerade då ska vi se om jag kan få in Docs rom igen.. Med min tur är det väl recovery 3e på denna. edit: japp det var det..
Går ju inte att flasha in Docs roms väl? Och recovery kommer jag ej in i :p edit: eller ska jag bara flasha in ny kernel kanske?
Jag fick det efter jag installerade en rom Doc linka till mig några sidor tillbaka. v8 rev 5 som han kallade den. Hur gjorde du sen då, flasha...
Funkar som tur är annars hade det varit helt brickat men..Vad ska man flasha in nu då tro
Okej.. Satan..kommer inte förbi "galaxy s" starting skärmen nu..Kommer fan inte in i recoveryläget heller. Suck Fan vad jag hatar denna...
Japp 7.6.2 har den versionen det är med v8 man får problem..
Bra bra då får du testa ljudet :)
"om telefonen" "basbandsversion"
oki då ska jag installera om igen.
Nje skrev fel person, jag undrar om ljudet låter bra för de man pratar med om man fixar gammal modemversion.
Japp så kom igen nu Timpppa funkade det? :D edit: poipoi menar jag.
Gå tillbaka några sidor, 8.0.1 är typ som rev 5 om jag förstått det rätt. Kernel och fixar tror jag. Men viktigaste e ju att ljudet fungerar bra...