Separera namn med ett kommatecken.
Inget intresse för denna telefon här. Låser tråden.
Ändrad i annonsen då jag även kan tänka mig ett byte mot en sff dator som ska agera som server.
Pixel 6a 128gb enligt bilder. Hämtas i Falun - 1400:- Kan tänka mig att byta mot en sff dator som ska användas som server.
Fick mail om att min enhet var påverkad av det.
Vad kan man sälja en Pixel 6A i bra skick och som har garanti kvar? 128gb
Vet du något om Google sagt om/när de beräknar fixa det problemet?
Fler än jag som har problem med att telefonen känns seg? Lagg i menyer och klickar man på någon länk i en webbläsare eller klickar på en notis så...
Jag har inte valet mellan kompakt vy/hela listan. Verkar vara en bugg fär några som uppdaterat till Android 16. Var tvungen att avaktivera hoppa...
Det är såhär jag vill att det ska se ut. [ATTACH]
Har nyss bytt till en pixel 9a. Något som är annorlunda från min pixel 6a är aviseringar på låsskärmen. Nu är det små ikoner som visas bara, se...
Prismässigt just nu vid 4290:- är det ett bra pris för denna modell? Eller är det en populär modell? Frågar utifrån att de flesta subforum fär...
Tack! Då får jag leta vidare. Hade nyss en incident med dom. Paketet stod stilla i över 14 dagar hos en underleverantör de använder sig av....
Hoppas någon kan hjälpa mig. Om man beställer en Pixel 9a från svenska google store, vilken speditör använder dom? Och är det hemleverans eller...
Ingen som har en till salu som uppfyller ovanstående krav?
Trillade nyss in hela summan för mig på min bank: GOOGLE LLC P 4 214,19 kr
När payoneer bekräftade att dina pengar blev skickade, fick du en liten insättning först? Ser en insättning på 0.01 SEK och avsändaren är...
Och minuten efter fick man meddelande om att payoneer har nu skickat pengarna till mitt konto & att jag bör ha det senare idag om payoneer gör...
Det rör på sig rätt bra för Google med utbetalningar. Fick nyss detta mail: XXXXXXXX XXXXXXX, We’re glad to let you know that Google LLC has...
Aha, den får man alltså inte i samband med att man fyller i formuläret, utan i efterhand när de återkopplar till en. Då hänger jag med.
Jag hittade ingen sådan länk. Jag videofilmade min process på telefonen från start till slut. Detta var den enda informationen om payoneer. En...
Så du var tvungen att skapa ett konto hos payoneer, verifiera dig, lägga till iban och motta pengarna på ditt payoneer konto för att sedan ta ut...
Beloppet verkar vara beroende på om telefonen är under garanti eller inte. Min bror fick betydligt lägre bud, då hans är utanför garantin.
Efter jag fyllde i mitt imei# så fick jag valen: 1. Receive a cash payment worth $452 USD (converted to your local currency) because your device...
På vilket sätt fick du återbetalning? Tänker på banköverföring, payoneer, etc? De verkar kunna ge runt 3500-4000:- men de använder payoneer som...
Hjälper min ukrainska vän som kom till Sverige igår. Hon är ute efter en MacBook Air m1/m2/m3. Bra skick är viktigt. Dvs inga repor på skärm,...
Söker Supermicro AOC-SLG3-2M2 kort så jag kan ansluta två NVMe diskar. Någon som har ovstående modell till salu? Är inte intresserad att köpa...
Finns det nå "senast inscannad tid" för ombud gällande postpaket? Ombudet har haft buren sen 09-tiden imorse från schenker. Men ännu ej skannat in...
Har inte provat ta bort och lägga till på nytt. Nej mitt kort har helt andra siffror än det som gick ut. Så mitt kort är inte med ny...
Fick nytt kort av Swedbank då mitt tidigare hade gått ut. Aktiverade kortet på internetbanken. Och samtidigt fick jag notis i Google wallet att...
4st NVMe 2TB Gen4. Aldrig körda. Säljes då jag gick på en lösning med 4TB NVMe diskar istället. 1000:- per styck eller 3500:- för alla 4st....
Ren spekulation från min sida. Men om man kollar hur det politiska klimatet ser ut i dagsläget, så är det nog inte så konstigt att tjänster som är...
Haft curve lite mer än ett år nu, men börjar tröttna på dom. Ungefär var tredje månad får man skämmas när kortet inte funkar i butik. När jag...
Tack för tipset. Minsta abonnemang var 120:- för 5GB (kampanj dubbel surf 10GB). Vilket är överdrivet mycket för mig som knappt kommer upp i 2GB...
Stort tack! Blocket har visst slutat med det:...
Tack! Gjorde en snabbsökning på blocket med sökordet "presentkort" och fick inga träffar alls. Är du säker på att man får annonsera sånt där?
Okej, tack för tipset iaf.
Tack för tipset, det uppskattas. Vet du någon med utöver Sweclockers?
Efter många år hos Vimla söker jag efter tips om annan operatör. Hur jag mestadels använder telefonen: Jag skulle säga jag surfar inte så värst...
Vart kan man annonsera presentkort som köpes/säljes? Ställer frågan då jag har ett presentkort. Vill kunna sälja det någonstans. Vet att swedroid...
Apples trade-in program ger sämre värde. Vill du få ut mest värde så sälj det privat på begagnadsmarknaden. Utöver blocket, kolla hos tex...