Separera namn med ett kommatecken.
Bump
Tänkte fixa nytt abonnemang när nya Iphonen kommer och undrar därför om någon vill ha mitt gamla abonnemang. 345kr/mån 10GB surf,...
Hej! WNR3500 går för 150kr på tradera (sök på avslutade auktioner). Jag kan tänka mig att köpa två stycken för 300kr. Om det låter intressant, hör...
Min HP Touchpad (http://en.wikipedia.org/wiki/HP_TouchPad) har precis dött. Den var tung, tjock som fan men fungerade helt okej. Jag använde den...
Jag pmade dig gällande detta men har inte fått något svar. Vad krävs för att lyckas i den individuella bedömningen?
Jag har en Galaxy Note vit som bara är några månader gammal och i bra skick. Tyvärr har USB-uttaget strulat så den åker tillbaka på garanti. Om du...
Inte helt ointressant. Du har pm.
Vit Galaxy Note i bra skick?
Söker efter en billig surfplatta. Min tanke är att läsa tidningen på den så 7" fast helst större är det som gäller. Visa mig vad ni har. Allt...
Olåst Galaxy Note vit i bra skick (Har alltid suttit displayskydd på) bytes mot Iphone 4S eller Android-telefon. Kom med förslag.
Byta mot nästan ny Iphone 4s 16gb svart låst till Tele2?
bump
Hej! jag har en Iphone 4S 16gb Svart använd i fyra veckor låst till tele2/comviq. iphoneKamerastativ, extra laddning-kabel och en dockningsstation...
Byte mot två veckor gammal Iphone 4S 16gb? Låst till Tele2.
Har en nästan ny Iphone 4S 16gb låst till tele2 som jag vill byta mot en Samsung Galaxy Note (Olåst eller låst till tele2/comviq). Iphonen har...
Kolla PM.
Tack för förslaget, men jag skulle vilja få den reparerad via garantin. Är det ingen som försökt med detta? Vilka är det traditionellt som lagar...
Hej! Jag behöver lämna in min u8300 hos tre gällande ett garantiärende. Min undran är om jag kan göra det utan risk för att de påstår att...
För priset är den helt okej, men är det bara jag som tycker att touchen på skärmen är så sjukt seg? Jag måste trycka riktigt hårt för att den ska...
Är det möjligt att installera alla apps på market? Eller finns det någon begränsning? Om så är fallet.. Vilka begränsningar är det som gäller?
1. SetCPU 2. Stänga av autosync och ha låg ljusstyrka på skärmen 3. Avaktivera datatrafik eller tvinga alla data att gå via 2G.
Jag har också varit sugen på att skaffa Grooveshark pga. priset, men har tvekat pga. osäkerheten kring huruvida det är möjligt att spara låtar på...
Trådskapren får gärna lägga in denna inkompletta felsökningsguide i första inlägget. Jag lyckas inte uppdatera telefonen med Odin? Vad göra?...
Håller också med att det behövs fler moderatorer. Tycker forumet är bra på många sätt, men det behövs någon som tar ett helhetsgrepp och rensar...
Om du använder facebook kan du exportera alla födelsedagar till din google calendar med applikationen fbcal.
Om du frågar mig har jag 3.0.0.55, men jag vet inte om jag hade den versionen när jag reggade mig. Har för mig att jag uppdaterat programmet en gång.
SyncMypix fixar biffen med bra bildkvalité. Ett tips är att kolla Apps-rekommendations-tråden.
För mig fungerar det fint med Samsung spica.
x94pcb
Funderar på om det går att koppla in externt 3g-modem och extern gps? (alltså om android stödjer det)
Aktivera USB-felsökning så fungerade det för mig.
Skitbra! Bara en grej. På många ställen heter två stationer samma namn (bara olika riktningar), men jag ser bara realtidsinformation i ena...
Jag köpte min från tyskland för 2680kr inkl. frakt och då helt olåst och unbranded. Det är bara kolla in prisjakt så hittar ni billigaste stället.
Jag har lyckats roota min Spica, men om jag går in konsolen och skriver su låser sig skiten. Samma sak när marketenabler, Titantium backup osv....