Separera namn med ett kommatecken.
Den såg ju ganska lovande ut. Men däremot vill jag ha något som skulle kunna ta emot någon smäll, just in case! Jag får leta lite, känns ju som...
Ska till Åre v6 och åka lite bräda. Skulle vilja ha med luren i backen, vad tror ni är bästa skyddet?
Jag undrar om det inte var någon som beskrev ett liknande problem på länken i mitt inlägg? För övrigt har jag märkt att den faktiskt reglerar...
Hmm okej! Det var ju både bra och dåligt. Verkar vara spridda skurar dock. Kanske skulle testa en factory reset.
Tänkte bara kolla om det var fler som upplever samma problem med auto brightness som mig. Tydligen uppstod en bugg i version 4.2.1 JOP4C (?) som...
Precis, kanske kunde man i så fall lägga till en kontrollkod ? typ en antibot kod som man måste ange innan.
Alright, suveränt !
Märkte det på min igår efter att ha kört "CPU Becnhmark" att den bara visade 550 Mhz. Frågan är dock hur mycket man kan lita på den appen, tycker...
För mig tog det efter full wipe på sin höjd 5min att starta upp. Har testat båda delarna, testade först med att lägga rakt över Sensehero 1.6...
Hmm klurigt! Kommer bara på följande jobbiga sätt just nu - Personer - markera person - menu - mer - skicka kontakt / spara på sim-kort...
Har svårt att se att det skulle ge några stora nackdelar så länge man håller det på en rimlig nivå. - Högre prestenda borde rent logiskt...
Låter bra.. har kört Kimera 1.6 i snart 1 dygn och jag är nöjd med hastigheten. Med denna slipper ju jag ta bort och lägga till dom apps jag...
Har också hört något om att det behövs speciellt jobb-tillstånd ?
Detta verkar mycket intressant! Måste testa i eftermiddag!
Jo det lär det göra.. annars finns det ingen störra anledning för dom att släppa den. Tror inte dom är så dumma att dom släpper en uppdatering...
Juust det! Det hade jag helt glömt, det var ju ett tag sen :). Konstigt att jag inte behövde göra det på "Elellinux_Legendary_v1.3" romen. Ska...
Jag ledsnade på orginal romen på min Hero så nu sitter jag och testar ut lite olika Roms och testar lite benchmark program på varje Rom för att se...