Separera namn med ett kommatecken.
Tyvärr verkar det som att det (om man vill stanna som rememberkund) är mastercard med 195kr avgift. Står i utskicket. (Alltså ej Flex)
Segt :(
Wot! Tråkigt, vi verkar ju beställt ungefär samtidigt. Hoppas du får i nästa sändning då (jag har ju inte fått den än iofs).
Nu ser det banne mig ut som att det händer grejor. Vågar inte riktigt ropa hej tills lådan är i min hand
Jo, men det är ju lite intressant hur det skiljer. Har vissa lagt förhandsbeställningar o t.ex.Halebop beställt vartefter? Det är ju rätt många...
Inte ett knyst än. Alla telefonerna som var förbeställda gick kanske till Telia?
Kul med andra operatörer som kommunicerar med sina kunder. Halebop bara fortsätter vara tysta. Beställde som sagt några minuter över 14 13/9. Har...
Grattis. Jag beställde några minuter över 14 releasedagen.
Jag också Halebop första gången, inte riktigt positivt så här långt… (om de inte fortfarande kan skicka ut dem i kväll) Men men…
Jag fick strul med att deras betalningssystem ballade ur, så jag fick vänta några timmar på att de skickade om så jag kunde betala. I och med att...
Även jag har varit med om att jag ser UPS-bilen glida upp med min iPhone i. Ingen går ut och så kör chaffisen därifrån. Var några år sedan nu, men...
Tänkte just beklaga mig om Halebop. De svarar inte på mina frågor om leverans, så det kan bli lite när som verkar det…
Om kortet blir spärrat för köp när man använt curve. De känner till att det händer.
Ja, det har hänt. Man behöver ringa deras kundtjänst (everydaycards).
De (nordea) gör tydligen en genomgång av alla sina olika kreditkort. Så antar att de ska avsluta/modifiera några.
Ser att Everydaycard inte tar nya ansökningar. Ska de lägga ner?
Verkar inte vara så. Betalade nyss med ett annat utländskt kort på apotea och det gick bra.
jag kan inte betala i Klarna på t.ex. apotea eller coop sedan någon månad. Undrar om Klarna bannat konkurrenten? surt när så mycket online...