Separera namn med ett kommatecken.
vet ej heller vad som har hänt för nu laddar jag min 2 ggr om dagen.... innan kunde wifi vara på hela tiden utan att det hände...
Nu är man nöjd måste jag säga... =)
Hej. Jag ringde telenor precis nu och dem sa till mig att det inte hade med operatörerna att göra utan det är sonyericsson uppg att se till när...
nop...skulle man det oxå....
Hej, ericsson förvånar mig inte, skulle helt enkelt köra en backup på mina kontakter och det gjorde jag och sen efter en uppdatering + att man...
Hejsan... Har kanske ett liknade problem med market, har sen tidigare laddat ner ett program som heter sense analog clock widget som funkade...
Hejsan undrar en liten sak om market nu när det är en massa betalapps på sidan, dem program som man har laddat ner en gång innan, kan det bli så...
tack, fixat det nu...
bytte tangentbord så försvann det, hade standard nu har jag andrids...
tack så mycket... mycket snyggt
funkar ej:mad:
hände ingenting
Såg på din hemsida att det fanns nya skins men jag kan ej få in dem i min mobil, hur gör man?
Hur får man bort klick ljudet som kommer fram när skriver på tangentbordet?
tusen tack:D
hejsan hur kan orginal tangentbordet bara försvinna, jag saknar åäö tex...fattar ej vad som har hänt....någon som har varit ute för detta?
Hej, undrar en liten sak, kan man använda en x10 som ett trådlöst modem till sin laptop via usbkabel eller har jag fel? om det går vilket...
hade inte skadat med en klocka och datum i 4 x 2 widgeten, hade varit utmärkt då? ;) hoppas man inte begär för mycket ;)
Hej, hur ser det ut i menyn påera x10:or efter att man har rootat mobilen eftersom dem säger att man kan ändra på allt? nyfiken...
det vet jag om men jag tyckte ni hade diskuterat tidigare i denna tråden om att lägga in något annat. Jag kan har missuppfattat det då. mvh marcus
inlagt nu, men skulle det vara något nytt skin med eller?
ok, kanske jag som gör fel, ska kolla igen...
Provade ladda ner till min x10 men det funkar inte...
Nu har jag lagt in den nya uppdateringen via mobilen...men jag märker ingen skillnad... 1.1.25 R2BA020
händer på min x10 oxå efter en uppdatering...kan man inte göra så att man kan svara genom ett knapptryck istället...skulle vara skitbra tycker jag...
riktigt jävla sur är jag efter ett par månaders användning av x10.an.. Tycker det är en jävla skitlur just nu...släpper en sådan dyr lur med en...
Hur mobilen används... Kanske 4-5 samtal på en dag med någon minut prat...något sms och lite mobil surf tex: 1 timme kolla klockan 4 - 5...
Hej Undrar vad man ska göra åt batteritiden på min x10 mobil, den suger ju...håller knappt ett dygn, laddar den nog 2 gånger om dagen....
När kommer den hela versionen ut som sonyericsson lovade, nu har väl nästan hela maj gått.. dom sa ju ett par veckor i början av maj, om jag inte...
raderas allt igen som man har lagt in i den?
Hej undrar bara lite grann om det skulle kunna gå att få ett skin till snowstorm appen så att iconerna rör på sig lite grann i bakgrunden på...
kom på det sen... =) Ska stryka det på min lista....
Ett radio program som man kan ställa in alla stationer som finns i Sverige tex. istället för att det ska ligga på den där lilla manicken som man...
Bättre batteritid. En stor volymkontroll för hela mobilen. Bättre meddelandeprogram. En knapptryckning istället för slidelocket vid...
Skulle vara helt perfekt om det gick........... Kan man inte göra så att man kan svara med en knapptryckning oxå istället för slide locken?
Det hände en rolig sak, jag råkade köra timescape som startskärm och då kom det upp en liten icon på den stora epost iconen (inte gmail iconen)...
Hejsan, undrar lite bara angånde epost,en.. Kan man inte få ett meddelande som det är på iphonen när man får sms eller epost osv att det ligger...
tycker batteritiden är helt kass för en sådan dyr mobil...jag menar hur fan kan ett viloläge drar mer ström än ett användade av mobilen om man nu...
Hej undrar om det finns en väder app till x10:an som ser ut som den gör till htc:n..