Separera namn med ett kommatecken.
Du kan regga dig på anddev.org och prata med skaparen av andengine, har för mig att han hänger där ganska mycket. Sent from my Desire HD using...
Jsoup är rätt så trevligt, annars kör jag med xpath :) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag skulle kunna ta mig en titt ;), Har lite tid över nu under sportlovet!
Jo ska göra det när jag får tillgång till en dator, men det sjuka är ju att om man ändrar ordningen i strängen så skrivs hela ut..
Jag har då problemet att min widget visar bara ReadCPUfreq() av String freq = ReadCPUfreq() + " MHZ"; hur jag än gör så visas inte MHZ efter...,...
[IMG] Switchpro widget. Beatiful widgets med tick temat. Analog clock.
synd att man aldrig brukar vinna på sånt här :(, men jag håller tummarna :)
SMS unread count tror jag skulle upfylla dina önskningar :)
Ha för mig att jag gjorde så, aja ja får väl testa och trixa :)
Hur fick du gubben mindre pixlig?:)
Hur gjorde du? :)
Skellefteå :)
Har aldrig varit något direkt fan av LG, så för mig står det just nu mellan en Desire HD och en Nexus S. Gaah ja kan inte bestämma mig :(
Har försökt nu i säkert en timme att få anti aliasing på den men den vägrar :cry:
Dualboot med Windows 7 och XP på stationära. Debian på servern i städskrubben! :)
Verkar som att den var för stor för att bifoga osv, men jag länkar till den istället.
Snörde ihop en ny backgrund till datorn här hemma, tycker den vart helt okej för det lilla arbete jag la på den. Så jag tänkte att alla här på...
Sitter i samma sits som dig, använder just nu en iphone 3g och har android abstinens som tusan. Om inte samsung eller htc annonserar något nytt...