Separera namn med ett kommatecken.
Hur är jämförelsen med x100 ultra?
Bor i Blekinge :) antar det är inte bästa frekvensen här.
Hej någon som kan rekommendera abonemang, har haft vimla tidigare så skulle uppskatta 5g och bra deal om nån har inbjudninglänk :)
Instämmer men jag menade nog origin os 5 som du ser på bifogad bild.
Någon som har lyckats registera sig på closed beta angående Android 15? Allt står på kinesiska skulle uppskatta om någon förklara vad man ska...
Är det någon som kan rekommendera bra mobilskal till vivo x100 ultra?
Ångra jag beställde från tradingshenzhen=) tar evigheter och när man spårar paketet så är den fast i Paris i flera dagar.. får hoppas den kommer fram
Har beställt en ultra från tradingszh. Vet nån hur lång det dröjer med global poitiory?
Nice. Har frågat lite ange banköverföring och vilken datum exakt leverans på vivo ultra skickas ut. Han svarar Att den skickas redan 29 maj och...
I Hur långt dröjer det med express delivery för att anlända hos wonda?
Dem har idag fått in ultra i lager. Men ingen bra omdöme om dem på Trustpilot. Vet ej om det är något vidare lägga 13 k hos dem :/
Nån som har beställt från Vopmart?
Får kanske göra en beställning där då:)
Frågan är om man ska förboka via dem då:) lär åka på en tull avgift ändå. Men va kan de kostar med tull avgift ?
Var beställer du din?:)
Någon som har förbeställt och var skickas de snabbast från?
Någon som kan hitta rapporten på engelska så man kan läsa lite detaljer kring mobil modellerna
Är de 13 eller 14 Var de inte 13:00 eller är det 14?
Är de någon som kommer beställa på måndag kina versionen eller värt vänta tills förhoppningsvis global version släpps senare?:)
Vilken betalningsmetod är smidigast att välja genom wondamobile? Fungerar banktransfer via vanligt internationel banköverföring hos sin bank?
Var ser du att det är 3 kamera? [IMG]
På reddit sägs det att den går köpa från med 13 Maj.
Frågan är om man ska beställa Kina version :) finns det många nackdelar?
Verkar som de blir uppsjukten för x100+ trots att dem menade inte skulle blir det. Får hoppas de kommer i Maj då :) Vivo X100 Ultra: Tipster...
Nice då är frågan ska man avvakta till pro plus varianten kommer början av 2024
Är det beräknad vara släppt i september eller ?
Kan man ta hem en CH version och installera EU roam som därmed går att använda Googel tjänster?
Har du en HP Spectre x360 så är jag villig att köpa den :) Krav helst 14-16 tums
Har du en xiaomi 13 ultra till salu så vill jag gärna köpa den :) hojta till så diskuterar vi en äffar :D
Det är 300 dollar mer på wonda mobile jämfört med tradingszhen. Är de värt köpa Kina rom och flasha det själv?
Var rekommendera ni beställa 13 ultra från? Tradingszhen eller gizshop? Ta gärna emot tips o råd
Är det värt 342.99 € ? eller kommer priset vara nere när den har släppts i sverige?
Denna OS:n verkar vara ball och fräsch i design :) Är de någon som har kupong eller deal där jag kan beställ ifrån? [MEDIA]
Tack bernard, va brukar du söka när du te.x ska leta på Ebay och liknande sidor?
Jag har en antal miniDV på familjen och skulle vilja lägga in dem till datorn, jag har verken kamera eller sladd därför behöver jag köpa...
Vilken hade ni köpt mellan dessa? Prismässigt så verkar Vernee mix 2 betydligt billigare....
Har även hört mycket om dem. Funderar på dem starkt , men lite synd att dem inte hade Samsung s8 till salu på deras webbshopp, Dags och...
Hej vad rekommendera ni idag för abonnemang till lågakostnader. * Surfar mycket * Ringer lite * Helst ingen bindningstid Tacksam för tips och svar.
Någon som har kupong eller rabattkod till nya pro versionen?
inväntar pro .) hoppas den kommer ut när som helst snart!