Separera namn med ett kommatecken.
Jag har en olåst, vit Z1C med alla tillbehör (kvitto, kartong, laddare) samt ett laddarställ till. Ett år gammal, ett års garanti kvar! Är detta...
Jag har en vit, olåst Z1C med kvitto + kartong samt laddningsställ/dockningsstation! Displayskydd fram sedan dag ett. I övrigt vanligt skick efter...
Är det någon som har tillbehör över efter att ha köpt flerpack? Jag är intresserad av displayskydd, både fram och bak, samt en magnetladdare :)...
Bästa sätt att låsa upp en 3-låst Z1C?
Knock on känns kanske inte lika viktigt då mobilen är betydligt smidigare - alltså lättare att komma åt låsknappen? Har ännu inte hört om någon...
Hehe ja, G2n har glidit ur näven ett antal ggr när jag försöker göra enhandsmanövers! Knock on kommer väl förhoppningsvis? :) Härligt med...
Sitter också själv på en G2 men är helt insnöad på Z1C. Vet inte hur jag skall göra, känns inte som att någon vill byta från en Z1C till en G2......
Jag funderar på svart eller vit. Ni som har den svarta - blir det mycket fingeravtryck tycker ni? Vita telefoner brukar ju stå emot sådant bättre...
När kommer den vita till butiker?
För mig var detta en intressant att tråd! Jag som tröttnat på att tappa min hala och lite för stora LG G2 blev extremt sugen på Z1C. När jag såg...
Jag tänker likadant! Jag har en G2 men är riktigt sugen på en Z1 Compact. Tecknade dock upp mig två år några veckor innan den släpptes - känns...
Hur är det med video, går det bara att spela in 60fps i 1080? Hade varit roligt med 120fps i 720, synd att LG inte satsade på det. Men frågan är...
Vad gäller sprickan tror jag tyvärr att chansen att få det till ett garantiärende är väldigt liten! Jag har jobbat på ett teknikföretag och tagit...
Fick tag i en bättre begagnad, är hur som helst supernöjd! Bästa telefon jag har haft faktiskt! :) Förutom kameran då...
Till ett schysst pris ska jag också säga!
Vill köpa en GN, men vet inte var? Har letat runt (bor i Gbg) men det verkar vara slut i alla butiker samt seriösa webshoppar. Någon som vet?
Ett för mig återkommande fenomen är nonchaleringen av en generell forumåsikt bara för att man själv har en egen bestämd uppfattning sedan...
Plastig och billig? Det är väl exakt samma material och färg som originalskalet? Själv bor jag i Göteborg, någon som har en till försäljning här?
Har just införskaffat mig en Note och är riktigt nöjd! Idag var jag runt hela stan på jakt efter flip cover i navy, men det enda som finns i...