Separera namn med ett kommatecken.
Jag undrar varför det inte görs några framtidssäkra telefoner med specifikationer och uppdateringar för en tio år eller så. Jag ser att mycket i...
Att de är skräp är väl att ta i men när kameran i min Google pixel 4a i de allra flesta fall anses vara bättre än i samtliga av de mobiler jag...
Tack för tips! Galaxy s22 får väl inte uppdateringar så länge till och en nyare pixel, förutom Pixel 9, är inte en så stor uppgradering från min...
Begagnat går bra om det inte finns repor på glas eller hölje och batterikapaciteten ska vara minst 90% jämfört med när telefonen var helt ny.
Då det produceras mängder av "skräp" på mobilmarknaden just nu, telefoner som kostar flera tusen där recensioner och tester sedan ändå visar...
Tack för ditt svar. Det som fick mig att inte köpa en Google Pixel 8 var detta: Dålig Antutu score För liten skillnad i (märkbar) prestanda...
En Galaxy A55 skulle inte vara någon uppgradering från min Pixel 4a om man tittar på exempelvis benchmark-tester. Det jag söker är förmodligen av...
Tack för svar. Jag läste många recensioner om Pixel 8 men valde att inte köpa den då den fått negativ kritik på flera punkter och den är inte...
Jag har just nu en Pixel 4a och har letat runt bland en mängd mobiler, Poco, Redmi, Oneplus m fl i jakt på en hyfsat billig telefon med samma...
Det är ju just därför jag ställt frågan, då jag redan konstaterat att brusreduceringen är undermålig i så gott som alla hörlurar när det kommer...
Soundcore Anker Life Q30, Q20 Argon Audio Quiet Storm Tozo HT2
Med tanke på att mängder av omdömen vad gäller just brusreducering i olika typer av hörlurar handlar om att folk inte är nöjda med hur de stänger...
Jag har sökt bland mängder av brusreducerande hörlurar, testat ett par stycken som enligt tillverkare ska ha bra brusreducering men inser att den...
Jag har använt senaste Chromecast med TV med tillhörande fjärrkontroll där man ska kunna använda sig av röstsökning. Den här röstsökningen...
Jag beställde både Anker Life Q30 samt Q20+ och vad beträffar brusreduceringen var båda bara rena skräpet. Jag satte på mig lurarna hemma framför...
Runt ca 1000 kronor då jag framförallt är ute efter bra brusreducering och att stänga ute folks prat, musik mm på t ex tåg, badstrand etc. Det...
Tack för tips men dessa ligger ganska långt över den budget jag tänker mig.
Tack!
Tack för tips. Det jag söker är over-ear och att de är så ljudisolerande som möjligt från prat, andras musik osv. De du tipsade om låter ju...
Jag söker efter hörlurar som stänger ute så mycket ljud som möjligt och där man kan använda brusreducering även utan att ha musik igång. Jag...
Vad tror du är problemet bakom det dåliga samtalsljudet?
Tack. Jag har nu slagit på Voice over LTE igen men felet kvarstår, det blir fortfarande ett vinande och diskant ljud i luren från de personer jag...
Jag har haft min Pixel 4a i snart ett år och har bytt en gång och fått en ny och är nu alltså inne på min andra Pixel 4a. Samtalsljudet är...
Jag hörde mig för även hos Inet som brukar vara duktiga på tekniska problem och fick ett antal tips att pröva men efter att vi diskuterat ett tag...
Tack för tipset. Det finns inga sådana störningar, jag hörde mig för om detta hos Tele2 som är min operatör och det fanns inga tecken på att...
Ja, jag hörde med Tele2 som är min bredbandsoperatör och de undersökte signalstyrka mm och det finns inga fel på själva uppkopplingen och det...
Jag har haft min Chromecast i ca två år och den senaste tiden har bildkvaliteten varit ständigt skiftande. Felet verkar vara oberoende av app jag...
Jag är ute efter ett skin eller wrap som man "klistrar på" telefonen, t ex motsvarande EasySkinz eller Sopiguard. Har någon erfarenhet av dessa...
Jag har nyligen köpt en Pixel 4a och upplever ljudproblem vid telefonsamtal. Det förekommer ett gnisslande/vinande högfrekvent ljud som...
Tack! Ja, då är det bara att vänta och se ifall Firsteapps gör något åt detta, de verkar inte gå att nå för support. Kanske att det finns något...
Jag använder mig av Firsteapps "A Keyboard" för att få tillgång till ett sådant tangentbord jag vill ha. Jag har använt appen på min gamla Samsung...
Jag har inte fått telefonen än så jag vet inte hur kvittot ser ut men jag tänker att även om importen går via Panprices är det ju fortfarande...
Jag har beställt en Google Pixel 4a via Saturn i Tyskland (via Panprices) och kontaktade Saturn för att få veta vilka köpvillkor som gäller när...
Tack. Den saknar snabbladdning, har ett mediokert batteri, dålig videokvalitet vid filmning i mörkare miljöer, relativt långsam processor....
Ju fler brister, desto snabbare blir ju telefonen omodern och kommer inte klara framtidens appar och andra krav på prestanda. Att då lägga många...
Tack. Jag har en Samsung Galaxy A5 (2016) och trots att den laggar, har dåligt batteri osv så har jag inte hittat någon telefon som uppfyller de...
Det kommer hela tiden ut nya mobiler och de bedöms och recenseras i olika forum, på Youtube osv. Trots att marknaden är full av märken och...
Jag undrar om man ska vänta sig ett prisfall på denna mobil och om det är lönt att vänta in ett lägre pris? Jag menar då pris runt 3000 kr...
Skulle det inte gå att någon kunnig och insatt person som kanske importerat mobiler tidigare tar emot beställning från medlemmar här på Swedroid...
Jag har testat många olika tangentbordsappar och det brukar antingen vara så att ordlistan för svenska är bristfällig eller så är layouten dålig,...