Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Skärmen på min S7 Edge har spruckit så jag tänkte köpa ny telefon. Har läst lite här, men är osäker på vilken telefon som är bra i följande...
Jag köpte en amerikansk S7 Edge i somras och skulle vilja flasha in NEE. Jag har försökt många gånger, men lyckas inte. Nu tror jag att det är för...
Hej! Jag är ute efter en ny telefon eftersom min S6 är lite seg. Har kikat på S7. Men skillnaden mellan s7 och s8 är ju inte jättestor, så man...
Råkade tappa min Z3 Compact på ett stenblock, glaset krashades i det vänstra hörnet och 3-4 sprickor strömmar ut därifrån. Touchen fungerar inte...
Jag är ute efter en platta till min sambo. Hon vill ha en vattentät sådan. Sen ska den naturligtvis vara bra (snabb, plats för SD, framtidssäker,...
Hej! Jag trodde inte att det skulle hända, men efter 6 år har jag tagit steget från iPhone till Android. Det blev då en Z3 Compact, köpte den...
Jag är på jakt efter en ny mobil till sambon som nu har en Xperia Ray. Har tyvärr inte så mycket pengar så den får inte bli för dyr. Ca 2000 i...
Har en fråga ang en Samsung Galaxy Tab 2 7.0 men hittade inget underforum till den plattan så jag skriver här, hoppas det är ok! Jag har försökt...
En konstig grej brukar hända på min Ray: När jag öppnar kameran tar den bilder utan att jag kommer åt skärmen. Jättekonstigt. Är det någon mer som...
Hej alla Androidare! Det här är mitt första inlägg :) Själv använder jag iPhone, så ni får vara beredda på att jag utgår i från den. Jag vill...