Separera namn med ett kommatecken.
Tjenare, Jag har exakt samma problem. Började strax efter 2.3.5. Hos mig ligger dialer på över 20% efter en hel battericykel.
Jag har liknande problem. Går jag in på Kontakter ser allt rätt ut. Går jag in under Meddelanden, Nytt meddelande och väljer mottagare så kommer...
Japp, löste med ADW samt Desktop Visualizer. Tack tack...
Lite gammal tråd men.... Kan man på nåt sätt köra en app på en homescreen? Nån sorts autogenväg? Jag hittar inte widgets som jag vill ha men...
Har nu testat de flesta vettiga tror jag. Touchdown är grym när det gäller funktionalitet. Utseendemässigt helt ok, dock går det typ inte att...
Tack, ska läsa på om de 2. Återkommer.... /C
Hej hej... Jaa, som topic lyder. Jag kör ADW och har testat med 5-6 teman men ingen har lyckats byta ikonen för Phone och Messaging. Det var...
Hallå där i Androiddjungeln... Sitter och sliter mitt hår över att jag inte lyckas hitta en vettig mail app/widget. Mina issues.... Jag...
Installerade free versionen.... Pillade flera timmar utan resultat.
Swipe upp har jag satt som Hide/Show main dock så det är inte det iaf. Försökte sätta Themes Preferences/Main Dock/None men då återställde den...
Tjenare, Kör ADW EX 1.3.3 och får inte till 2 saker... Hur f4n får jag bort dock bakgrunden, så att bara ikonerna syns? Vet att det ska vara...