Separera namn med ett kommatecken.
Äntligen slapp man 9.1.0.359 och fick emui 10. Bättre sent än aldrig.
Inne i hicare appen, fliken jag -> inställningar -> sök efter uppdateringar Dock har jag inte fått 10 ändå. Fick erbjudande att uppdatera till...
Är det någon som fått uppdateringen och som haft version 9.1.0.347 innan dess? Vilken månads säkerhetspatch är det som kommer med EMUI 10?...
Är det någon som fått sina lurar levererade från Mi-Global store på Aliexpress? Har också en beställning där, har fram till början på februari på...
Jag är helt säker på att jag kunde väcka min Pixel 1 från låsskrämen med "okey google" när jag körde engelska. Nu är Voice Match alternativen i...
Verkar intressant! Har det hörts några rykten om hurvida bankid och swish kommer bli tillgängligt för KaiOS?
Jag tycker batteriet räcker ungefär lika länge som tidigare hittills. Synd med animationerna, det har inte bara flyttat inställningen någon...
I morse dök min OTA upp. :) Synd att inte svenska finns som språk fortfarande, det trodde jag skulle kommit med denna. Annars verkar det fungera...
Ska släppas åtminstone i Indien 2:a november har de bekräftat. Vet inte om övriga länder ligger senare eller ej.
Vilken rom tycker ni fungerar/flyter bäst till era redmi? (Note 4 SD använder jag) I äldre trådar verkar xiaomi.eu vara mest omtyckt men nu har...
Nu har min dykt upp! Den kom förseglad och med global-romen, (beställd från xiaomi's aliexpress-store). Mycket nöjd hittils!! :)
Tack för svaren! Vilken service det är på denna forumsavdelning Det var nog Xiaomi.eu eller mi-global.com jag menade med "bäst funktion". Ursäkta...
Märkte precis att man fick 20 dollar rabatt när man gick till varukorgen. Så det blev en beställning på Global versionen av Note 4 SD625 med...
Tack för tipset! Tyvärr verkar det bara sitta Snapdragon 435 i den, vill gärna ha tag i versionen med 625 eftersom den verkar riktigt strömsnål.
Tack! Då förstår jag :) Ungefär hur ofta brukar de köra rea? Man har ju inte riktigt tålamod att vänta 3-4 månader men nån månad skulle man ju...
Vart hittar ni den med band 20 så billigt? Jag hittar den bara för 180 dollar och uppåt..
Ja det kommer den att få. Oklart när dock.. Samsung Turkiet har skjutit fram datumet några gånger nu, det senaste budet tror jag är 6'e mars. Sen...
Ja tyvärr har jag gjort det.. Och inte så sugen på att prova fabriksåterställa igen. Väntar och ser om detta löser problemen för alla andra...
Jag får fortfarande inslag av robotröst och rassel...
Tack för det! Låter ju lysande [emoji4]
Är det bekräftat att det ska vara detta som åtgärdas med uppdateringen någonstans ifrån? Installerade den precis, hoppas det fixar sig då!
Är det någon som provat att lägga in en annan firmware än NEE? Eller vad har ni som har problem för firmware?
Kan man hitta en changelog eller liknande någonstans eller får man märka sånt själv?
Har också samma problem, det enda som hjälpt för mig är som tidigare nämnt att stänga av 4g och bara ha 2g/3g aktivt.. Tråkigt men får hoppas de...
Kom som OTA till min telefon nu. (Nordic combined) Någon som vet vad som ska vara uppdaterat?
Finns det något sätt att stänga av ljudet som blir när man justerar volymen på Z1 Compact? T.ex. vill jag höja alarmvolymen till max innan jag...
Sambon har en Huawei Ascend P7 som fortfarande har kitkat. Går jag in under programuppdatering och söker online så påstår den att den senaste...
Tack för tipset! Fungerade fint för mig med :)
Fina tider skynda er nu! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
Frugan söker ny telefon, det viktigaste är att den finns med vit framsida. Xperia Z1 compact var perfekt förutom det.. Tyvärr tycker hon att Z3...
Hade tyvärr inte tillgång till datorn förens nu.. Tack ändå!
tar gärna en!
Någon som råkar sitta på en invite så är även jag intresserad :) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
Du har inte tittat på litening ROM? Jag tycker den fungerar bra och är stabil :) Skulle vilja bli av med samsungs sms och kalender bara..
Kan man installera "android original" (aosp heter det väl?) apparna för telefon, kontakter, kalender och sms på något vis? Tycker mycket bättre...
Tack så mycket för svaren! Rensar dalvik med då så slipper jag fundera på det iaf :) Jag gjorde format på system, data och cache innan jag...
Jag rootade och flashade in Checkrom v6 och la in siyah kernel igår, men följde infon på deras hemsida och missade att man borde rensa dalvik...