Separera namn med ett kommatecken.
1: har sett fler trådar som beskriver det problemet men kan tyvärr inte dra mig till minnes någon lösning. Testa att ladda ner Spareparts, det har...
Ok, då missförstod jag. Det är faktiskt inget jag råkat ut för men jag har ifs min i ett fodral så jag kommer inte åt den sensorn.
Mina pling från kalendern visas i statusbaren och kan nås därifrån, detta kan slås på vi inställningar för kalendern. Nu kanske det inte var...
Det har hackat lite men inte så att det stört mig. Jag använder det mest i bilen och på kontoret, dvs jag sitter mest still när jag använt det...
Jag använder Jabra Clipper, har också möjlighet att byta lur. De lurar som följer med är in-ear. Priset ligger runt 500. De fungerar bra, volym...
Tror du kan dra ner statusraden och klicka på ikonen/raden för usb-anslutning för att få upp skärmen med de olika alternativen. Annars hittar man...
Till er som har problem med routrar, kan det vara så att ni kör N variant och inte B/G ? För nog är det väl så att desire inte stödjer N? Jag fick...
Jag läste någonstans att http://www.skyddet.nu har hela brodits sortiment.