Separera namn med ett kommatecken.
Jag har några deadlines på ett annat projekt att avsluta, när jag har fixat dem så kommer jag fortsätta med det stora jobbet att flyta audiokoden...
okej, jag la upp en alfa länk på första posten för nyfikna, läs också infon...
Okej, lite update, har fixar Live updatering av texturen vid inspelning, även inspelningen är någerlunda klar, lite offset och synkproblem.. samt...
hehe ja det har du ju förståss... :) inget fel att veta att den inte hittar url så skippa stacktrace och släng in en singlerow log.. /H
Även om du inte får felet kan du se om minnet växer under period på din hårdvara.. sen kan det förståss vara olika gränser mellan version etc som...
Please, lägg till en catch för detta.. den smutsar ner min log :) D/SRPlayer(25709): RightNowTask run E/SRPlayer(25709): Error getting...
Är OOM sporadiska eller kommer dem efter en tid? Kan det vara så att de 150k stringarna är direct allokerade och inte frigörs utav GC ? Kolla...
Uppdateringar, se första post..
Va gött hörrö :)
Ja okej, helt klart så orkar den inte driva mixning.. Då vet jag.. kommer att flytta mixning till nativ kod , har läst 40ggr snabbare då andra...
Toppen, okej, punkt ett... bpm inte reagerar ? Tappen registreras när du fingret nuddar skärmen och inte när den tas bort.. när du tappar, spelas...
testversion tillgänglig.. se huvudpost...
Denna är schysst... http://mashable.com/2010/05/03/mint-android-app/
Instämmer, som jag sa i post #4 så kommer ingen APK förrens det är dags för alpha testning och de som är sugna... vänta tills jag annonserar...
Det ska inte fungera utan det är mycket som ska fixas... dock fungerar playback/mixer samt start av inspelning, dock fungerar inte riktigt...
Ja de blir nog lätt att få backup på programmet när jag tar det utanför swedroids ramar... /H
En APK kommer att skapas när jag anser att det är dags för en beta test Vilket inte är förrens puckarna i fas1 är lösta... Under tiden så får...
Hej, jag fångade upp ett tips här i forumet på en Android variant av "Everyday Looper" och jag har påbörjat ett sådant projekt. Projektet hostas...
Jag har sökt info om detta länge, och inte ens hittat nån info att tx delar ens är anslutna till moderkortet.. Det finns måånga lååånga trådar...
Lite uppdateringar till: https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=148571&postcount=6
Ok, nu har jag checkat in det jag har på google project hosting... långt ifrån klart men om någon vill bidra så säg till.....
:) tyvärr är huvudgui redan klart, det håller samma cleanyness som orginalappen plus att jag lagt till en diffuse grid i bakgrunden för bars and...
ooh schysst ide, denna nappar jag på då jag både gör lite musik och programmerar, jag återkommer när jag har en alpha att testa... /H
Astro filemanager har väl en smbfs plugin ?
Om du vill ha kontroll på att en användare endast röstar en gång så tar jag för givet att vi pratar röstning online!?, upp med en webservice och...