Separera namn med ett kommatecken.
Har testat Family-link tyvärr låser det ner alla appar till bebisnivå och det går inte att justera. Vill ha en lösning som endast styr skärmtid...
Suck. Blir svindyrt att byta då 3 nya telefoner och 3 nya tablets för privata pengar. snacka om inlåst.
Vad är det för fel på skärmen? Jag har haft en sådan ett halvår ca och några krav finns. 1: Man måste använda en Displayport 2.1 kabel för att...
Hej ! jag närmar mig byte av telefon på jobbet och har senaste 10+ åren haft iPhone då det varit ett krav, detta krav är nu släppt då vi bytt CRM...
Hur använder man mecenat alumnierbjudandet med 20% i appen ?
Hej ! Jag har två stycken Huawei T3 10” Tablets till mina ungar och jag skulle vilja permanent avaktivera högtalarna i dessa så att ljud endast...
HP Elitebook 2570P CPU: Intel Core i7 3520m RAM: 4GB (1x4 1st ledig, max 16gb) Lagring: SSD 256GB Grafik: Intel HD Graphics 4000 Skärm: 12,5" TN...
Surface Pro 3 i7 4650U 8GB ram 256GB SSD OS: Windows 10 Pro Inkl Original Nätdel Fold Keyboard (Fungerar bra men lite slitet i framkant...
Vart finns spelet ?
OP6 8/128GB Vit Köpt hos Halebop vid release Felfritt skick med skärmskydd som satt på Vid köp, alla tillbehör + extra dash laddare +...
Hur mkt pengar vill du ha mellan för en ca 1 månad 1+ 5t med kvitto kartong osv i mycket bra skick Svart 128/8gb finns i sthlm
Vart bor du ?
Om Prylarna finns i Bålsta kan jag bjuda 3500 för stärkaren
Du har PM
Fortfarande Mycket långsamt Hoppas det löser sig snart :) Lycka till
Säljer nu min Galaxy S2 GT-i9100 Orginalkartong samt tillbehör medföljer Inköpt 2011-06-03 DVS 1 år och 4 månaders Garanti återstår...
Hej har ett problem med farsans Desire Z Det är så när man prata med honom och han är i ett område med taskig 3g mottagning och telefonen...
Galaxy Tab 10.1 3g 16gb + 1000kr
Kan tyvärr inte göra annat än att bekräfta stefanlis påståenden Hämtade ut min Tab idag på Teliabutiken i hudiksvall och den låg ny i saleskit...