Separera namn med ett kommatecken.
Jag skulle uppdatera Instagram igår och då fick detta meddelande "Det finns inte tillräckligt med utrymme på enheten" från Google Play Har nu...
Tackar! :) Nu funkar det igen.
Jag har Telia
Jag har haft problem med appen när jag är på 3G så får jag nätverkfel hela tiden samma ska med Messenger appen och HaxSync. Men när jag är på WIFI...
Tackar får väl ta och försöka lagga det själv.
Power kappen har sluta att fungerar på min nexus. Så jag skickade den till butkien för en repation. Dom sa att telefonen hade blivit fuktskada och...
Tackar det funkar utmärkt.
Då är man ju inte själv:p Det är säkeret en bugg för det funkar direkt i Win 7 Edit: Det verkar vara en bug. Hoppas att dom fixar det snart....
Hej Jag undar om det är någon som kan ansluta sin Nexus till Mint 13 med MTP? Har googlat runt och det sak bara vara att installera gMTP med...
Är det någon som har eller kommer köpa telefonen? En liten test skulle vara trevligt innan man köper en.
Hur fungerar MUI med 725 och V10d? Har inte lust att bytta.
Prövat i Linux också. fyi Om man kör tail -f /var/log/messages ska det kommer upp information när man kopplar in telefonen
Fick ett svar från LG och dom vet inte vad felet kan komma ifrån. Han gav mig ett tips att köra en hard reset, men det hjälpt inte :( Ska försöka...
Fick tillbaka min mobil från Telia i onsdags. Allting fungerade och jag uppgraderade telefonen via LG update (Basbandversion: 1035.21_20110622)...
Det verkar har gått bra. De har bytt mainboard på verkstan och nu väntar jag bara att den sak komma till butiken. Hoppas bara att det kommer gå på...
Det har jag. Och det har fungerat i Linux perfekt innan. Gjorde en fabrikåterställning, men det hjälpt inte. Lämnade in den på Telia idag. Tror...
Nä det funkar fortfarande inte. Kan det vara någon tjäst som är avstäng?
Jo den fungerar men jag får inte upp denna [IMG]
När jag kopplar inte telefon till datorn via usb så laddare den bara. Får inte upp meny där man väljer om man vill ansluta till datorn. Det har...