Separera namn med ett kommatecken.
Funderat på om jag skulle nappa på cdons erbjudande i ett par dagar nu då jag behöver ny mobil, men när inet ger sig in i matchen försvann all...
Hallo! Har blivit av med min mobil och sitter just nu på min gamla desire och skulle vilja ha hjälp att hitta nån billig, bra android att ha...
Jahopp. Får väl se vad dom säger på regenersis på måndag då och sedan förmodligen höra av mig till försäkringsbolaget igen då. Tack så mycket för...
Jag tar det via hemförsäkringen så det kommer inte gå på 2500kr för min plånbok. Det är ju det jag tycker är så konstigt, varför ge ett...
Vad tror ni att jag kan förvänta mig få ut av det här nu då? Finns det tillräckligt för att kräva lagning eller ny telefon? Hur ska jag gå vidare...
Vad är flexkablar för några? Är det dom breda, vikta kablarna nere till höger på bilden? Efter att ha tittat lite närmre tycker jag att det ser...
Hej! Lyckades gå och tappa min One X i backen för ett tag sedan så skärmen sprack, fungerade fortfarande klockrent att använda förutom visst...