Separera namn med ett kommatecken.
japp, det ska jag göra. Eftersom ingen här kan komma på en vettig lösning och bara är dryga. Det ska fan inte blinka på en 5000krs mobil när man...
Ja du är en fitta
någon?
Varför skulle man skada, telefonen av detta? Det syns knappt när det är ljust så testa i mörker
Heil
så när ungefär började dom svenska skeppas ut med 2.3.3?
vad menar du? Min är köpt den 3/15 och det va 2.3.3
Jo jag vet men jag undrar när dom började skeppas med detta.
Som topic, jag undrar om Nexusen levereras med 2.3.3 och från och med ungefär vilket datum dom började skicka ut dom med 2.3.3. Det är den svenska...
Ja precis!
Okej, precis som jag alltså. Ska nog testa att köra bredbandskollen med de båda 2 och se vilken som presterar bäst!
Kan uppdatera hur min senaste dag varit med telefonen, haft spotify på hela dagen och lyssnat på musik, skickat en hel del sms, 1 timmas samtal...
Haha, jag har också haft en genomrutten dag så vi är två:) Jag ber om ursäkt också, antog att du kunde tänkas va det berodde på bara:innocent:...
Okej, då är jag med på noterna!
Jag är likadan, minsta lilla märke eller någonting på nya prylar så köps det nytt!
Riktigt svårt att bestämma sig för vilken launcher man ska köra på!
Haha lugn och fin, undrar ju bara vad det kan bero på!<3 Ska absolut testa dit förslag, men tankade ner opera efter förslag härifrån och då...
det vore inte bara smart att byta, det vore genialiskt! Vilket kan leda till Nobelpris!
Tack för svaret! Beställer nog ett sådant också, köpte ett från skalman men det sög rätt stenhårt då det är sladdrigt som en 80-åring!
varför va det inte så på desiren då? ändrade inget på den
Varför behöver jag göra detta i nexusen och inte i desiren hdn?
märkligt, fungerade ju perfekt i min desire hd
drar det mer batteri med en annan launcher? Körs vanilla i bakgrunden eller?
jag har haft IP4 och du kommer älska din nya Nexus s. Jag säger byt, och gör det NU!
Haft min Nexus s i två dagar nu, och har haft både iphone 4, desire, desire HD m.m Och jag kan säga att Nexusen är den bästa telefon jag haft....
Kan du ta en bild på hela telefonen med skalet på? Hur lång tid tog frakten? Hur är passformen, sladdrig? Tack för svar
animated weather är sjukt äckligt snyggt! Rekommenderas starkt! Animated Weather for Android - Weather forecast application. The...
Nej det fungerar inte, vad kan problemet va? Fungerar det för dig?
Hejsan, jag kan inte surfa till Flashback. Info med standard webbläsaren i min Nexus s. Är det likadant för er?
Mitt latitude va inte igång när jag ominstallera min? Nfc ska va av, gör stor skillnad, lika med Bestäm plats via nätverk, det hjälper mycket....
Okej, men så du vet ska den inte nå 100% för att skydda batteriet, läste det här på sidan. Ungefär hur stor skillnad märker ni efter några laddnigar?
hejsan, har sökt runt lite men inte hittat något intressant, vilket navigations program är det absolut bästa? någon som testat telenors program?...
som topic, samt hur mycket bättre blir det?
mitt bakskal verkar ha hoppat på plats nu, skumt. Blir det inte repor av det skalet?
Hejsan! Köpte mig en nexus s idag och hittills är jag ganska nöjd faktiskt. Men jag har några frågor jag skulle vilja ha svar på. Mitt...
bump igen!
bump
Nej det är sant. Tänkte bara om det kan påverka funktionaliteten på telefonen? Och om det är nån mer som har gjort likadant
Tja, ovanför metallen som håller i simkortet sitter det som en svart plast, men min vart "uppfläkt/upp-skavd" av luckan, bara i ena hörnet. Så...
aldrig i helvete att dom får skicka in en 24 timmar gammal mobil på lagning som jag väntat i evigheter på!