Separera namn med ett kommatecken.
Blå. Nej bara ett slitet skärmskydd.
Spelar ingen roll. Vad har du?
Hej. Har en x200 pro 16/512 gb Global. Kollar om någon vill byta mot en x100 pro / Ultra Alternativt Oppo x8 ultra. Kvitto, Originaltillbehör...
Xiaomi 15 Ultra 16/1Tb svart & vit. Använd en vecka. Xiaomi pad 7 8/256 gb bara öppnad. Oanvänd. Photography kit. Aldrig använt. Med lite is i...
Tänkte jag inte på.
Angående Macro. Kört Vivo & alla vet att Macron sitter där, nu testar jag 15U & jag måste säga att jag är positivt överraskad. Skärpan & de...
Gjorde du retur på hemsidan? Har precis klickat i och fått ett mail om en adress?
Installera set edit appen och välj svenska. Allt utom system inställningar blir på svenska då :)
Jag förstår, själv kört Origin ett år ca, det jag har lite problem med är notiser, visst det går att fixa till 90% men har sina buggar. x200...
Vad får dig att returnera? :)
Tråkigt. Kanske ska avbryta min order innan den skickats ut. Kommer från en 200pro & det är likadant där, bra batteri & bra temp. Att det ska...
Så detta problem håller i sig? Vet att jag hade liknande på 14U. Är det mkt problematiskt? Batteri?
Ku Kul. Min order är som sagt stendöd. Tog du med alla gåvor?
Fått någon leverans än? Min har stått stilla sen i måndags, samtidigt ser man att vissa går det snabbt åt
Och min står bara som "Förbereder för leverans" men nu i grön text istället för orange gått 2 dagar, undra om Xiaomi verkligen håller 2-5 dagar.
När beställde du & från vilken sida? Tack :)
Tack så mycket för svar! Intressant, blev dock en vivox100 pro global, där svenska finns som standard. Kan inte se någon större skillnad på ultra...
Hej på er, ni som har ultra modellen? Har ni fått in svenska på dem? Menyer osv eller är det bara via app detta går att göra?