Separera namn med ett kommatecken.
Jag försöker få tillbaka min telefon till stock rom men det verkar omöjligt. Har följt guiden här http://www.youtube.com/watch?v=SZuAjz4PIjU och...
Jag har också stora problem med batteriet. Har surfat i 25 minuter nu på morgonen och batteriet har gått från 100 till 75%. Är det normalt eller...
Kanonbra recension! En fråga, klarar den av att spela upp 1080p filmer utan lagg via hdmi?
Har forskat lite och mycket riktigt är det uppgraderingen till ny hboot version som sätter käppar i hjulet när man ska tillbaka till stock,...
Jag lyckades inte heller gå tilllbaka till stock efter ett (misslyckat) försök att flasha jb insert coin. Kanske har nånting att göra med att man...
Problemet var att jag följde guiden bokstavligen och glömde bort att rensa cache /dalvik cache innan jag körde in jb versionen. Sedan kunde jag...
Jag provade att installera 9.6 IC versionen istället och det funkade! Härligt att vara tillbaka efter drygt 8 timmars pillande :) Jag har dock...
Hittade en användbar länk http://www.youtube.com/watch?v=SZuAjz4PIjU men jag kan inte flasha recovery.img. Står "FAILED" i cmd. Snart dör...
Det här gick inte alls bra för mig.... Jag kommer inte åt någonting förutom fastboot/hboot. Recovery funkar inte, får upp "security warning",...
Om man kör Nova istället för Sense, var hittar man klockwidgets? Då jag valde Nova launcher vid Insertcoin installationen kom det inte upp någon...
Riktigt usel batteritid med stock rom. Måste flasha in en annan rom för att det ska bli uthärdligt.
Igår installerade jag insertcoin efter konstens alla regler och valde vid konfigurering att köra nova launcher, döm av min förvåning när jag...
Ingen buyer's remorse här.
Även jag är otroligt nöjd med telefon. Dock har jag haft problem med flimmer på nedre delen av skärmen vid spelande samt vissa youtubeklipp. Var...
OT: Det där måste vara största lurendrejeriet nånsin. Samma sak som att vissa spel har logga som säger "plays best on alienware". Vilseledande...
För att förhindra att tråden spårar ur: frågan är om trebranding-mjukvaran, vilket påstås förbättra både täckning och surfhastighet, väger upp...
Förtydligande: jag har redan valt operatör (tre): frågan är om man ska beställa via tre eller tph.
Som rubriken lyder, vad finns det egentligen för fördelar med att beställa från tre jämfört med tph? Har en beställning hos tre på en grå One x...
Många som nämner att tre:s branding innebär bättre täckning och högre datahastigheter. Är detta skäl nog att beställa en operatörslåst och...
I vilka trådar har du läst de? Länka gärna!
Jag har varit och klämt på båda lurarna idag på Dustin Home-mässan i Globen. Första intrycket var enligt min mening en rejäl besvikelse. Båda...