Separera namn med ett kommatecken.
ajdå, tror inte TELIA har det?
Ange aktiveringskod: Adress för SM-DP+ vad är det? Aktiveringskod?
Jobbets lur är en Iphone 8 och min privata är en XS
Hej, Har fått en mobil via jobbet, men jag har även min privata kvar. Båda är iPhone, vill undvika att ha med mig två telefoner i fickan. Jag...
Ngn som har koll stock till 3 (tre)?
Finns det ngn mer som har testat?
Hur vet man om vilken build man har?
Ok, ska prova. Tack
Varför rebootar min hox av sig själv ibland? La in CM10 igår. Man kan sitta och pilla på den sen kan den reboota av sig själv. Vet någon om varför?
Ingen aning hur det funkar på dom som är olåsta. Men för mig funka det den här:...
Dom funkar kanon för mig, danke!
Hur är det med mms, hur får man sånt fixat i cm9?
aha ok, kanske vänta in ngn update så det kanske finxar till det där. :)
Ingen aning, haft android för liten tid för att veta det där.
Jo det kan iaf jag, men jag kan inte ladda min då den är avstängd. Stänger jag av den och stoppar in laddaren så rebootar den av sig själv. :(
fick det att funka då jag prova att flasha in recovery-clockwork-touch-5.8.2.4-endeavouru. Gick fint utan probs. :>
Vågar inte. Körde en Ruu igen. Så nu orkar jag inte håll på längre :D Tackar för tipset iaf!
Ok ja det gjorde jag, ja antar att det är den boot.img som ligger i "cm_endeavoru-ota-eng.noeri_012"? Flashen gick genom utan problem. Men jag vet...
Haha ja en stund, sen bråka jag vidare med den och skulle slängde in CM9, då gick det inte så bra. Jag ska tydligen inte äga en android. Får...
Hur länge ska den tugga i cm9-loggan?
RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_H3G_UK_1.26.771.2_Radio_1.12 04.90.13H_release_251403_signed Det är denna RUU som gäller för 3-brandade;...
Jo det har jag :/
Tack, jag är också inne på att flasha in en äldre cwm, men jag hittar ingen som funkar.
Hej, Jag äger en HTC ONE X (VIT). 3-brandad Rootade den för några dagar sen, men då fick jag för mig att jag skulle flasha den. Koppla in allt...