Separera namn med ett kommatecken.
Helt sjukt.. windows alltså, Nu får jag inte in drivrutinerna så jag kan uppdatera. Men det funkade helt felfritt föra gången :banghead:...
Någon som har testat nya uppdateringen (0520) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Läs inlägg #147 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag ska snart uppdater till en ny version, Testa du med :-) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
720 klarar jag bara det inte är mvk filer Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja det det funkar skit bra nu med nya uppdateringen Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Testa med en annan dator det kan funka Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
jag behövde gå in i systemhanteraren och lägga in minx drivrutiner manuellt.. drivrutinerna hängde med i mappen Skickat från min GT-I9300 via...
Jadå mest NHL kollar jag på eller bara... Funkar fint förutom vissa som jag inte kommer in på Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Sök lite på download eller på xbmchub finns den Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Någon som testat sportsdevil i xbmc? Skickat från min GT-P7510 via Tapatalk 2
jag kör nu med xbmc-20130125-aea93c3-Frodo-armeabi-v7a.apk den funkar fint .. Bara mkv filer som är lite problem
Vilken xbmc version har du? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Det va nog jag som läste lite fort där ...jag kör alla dom apparna genom xbmc och då kan jag ställa in det ...
jo jag har läst lite om detta problem... ska bra va ställa in ljudet i synk på spelaren... ställ in den på 0.125 så funkDe det bra för mig...
Så nu funkar allt bra igen :cool:.. Nästa steg är sportsdevil o funka. Får det nästan till att funka men mx player startar inte upp när den har...
Nu hr jag uppdaterat allt men fortfarande samma problem att den stänger ner så fort jag går in på delade filer.. Men om jag kör igång en film på...
Har haft min i en månad typ jag är riktigt nöjd. kör nästan bara xbmc, men nu helt plötsligt stänger xbmc ner när jag ska gå in på min delad...
Ska testa på frugans i morgon... Funkade direkt med en annan dator tackar Fixade öven till på xbmc så jag har svensk undertexter nu. ..
Tror jag har någon vajsing med drivrutinerna när jag ska försöka koppla in min neo till datorn. Jag har den inkopplad det plingar till i datorn...
Tack bra att veta då ska jag nog göra en backup :)
fel post
jag är inte alls haj på undertexter men det ska funka på något sätt... ska sätta mig in i det när man orkar
Se här hur du ska gå till väga. men jag har inte gjort det själv http://m.youtube.com/watch?v=B0ivqTAx8hAälvän
Lätt xbmc funkar klockrent
Ursäkta jag har varit borta i helgen. Jag använder 1280
Inte grynigt men jag tyckte texten va lite lite från början
jo det har jag testa. öven med andra usb kablar... Förövrigt funkar Navi x bra! Bara man buffrar lite innan :-) Nu plingar det till i datorn när...
Nu funkar min skit bra!!! ser på film från datorn utan problem med xbmc .. Det va bara lite små inställningar i huvud systeminställningar.. Nu...
Någon som har testat nya android uppdstering 4.1.1?
okidoki lite tråkigt men jag får ha min popcorn låda kvar ett tag till då.... God jul alla som känner för det
filmer laggar fortfarande när jag kör dom i xbmc med delad hdd från datorn.. Någon mer som har det här problemet... kör jag med Netflix eller...
Tackar ska testa direkt :) Glömde säga att jag bara kollar på filmer från datorn eller navi x men det är ju ett senare projekt. fridens liljor
Tackar ska testa direkt :)
jag har nu haft min x5 i några dagar. Det är en riktig rolig leksak men det ända jag har problem med xbmc det laggar som fan när jag spelar upp...