Separera namn med ett kommatecken.
Har också problem där kameran får en nyans av lila. Blir deltaservice om/när jag lämnar in den. Byter dom alltid bakluckan för detta ärende? Då...
Kör med revolution Android har jag för mig den heter samt bulletproof. Så nu funkat bla skiner rso
Jag kör nu med custuom rom
Jag gjorde allting med htc one toolkit. Låste upp bootloadern (koden är från htvdev) med en knapptryck på toolkitten. Med en knapptryck flasha jag...
Tack för alla svar men jag gjorde det på eget sätt. Körde med htc gurus aroma program o det funka utmärkt! Nu har jag helt stock forutom s-off....
Detta gäller ifall jag skulle lämna in mobilen för garanti o dom skulle vara petiga, för jag har märkt lite rosa tendenser med kameran men vet ej...
Okej tack!
Vet du om detta funkar på Windows 8? Följer man detta så får man sin bootloader "relocked" och inte locked va? Tack!
Som rubriken lyder så köper jag reservdelsmobiler. Kan vara att skärmen är sprucken, har blivit spärrad, brickad osv.. Mobiler som är...
Mini abd o jag kommer inte överens. Den hittar inte min telefon när jag skriver vissa commandon. Just därför använder jag mig av gurus program....
Jag var rootad tills någon dag sen. Nu är jag stock. Jag har däremot aldrig kört custom rom. Hade velat ha de att man sveper från höger till...
Jag har fortfarande s-off. Du förstod nog inte mig. Jag vill vara stock. Vilket jag är just nu förutom s-off (det ska förbli så) och så har vi...
För att få det sista använde du dig av twrp och sedan guru bootloader reset tool. Har själv använt den. Men då har du väl inte stock recovery...
Ni har nu gått på överkurs för min del. Såg också att det fanns några appar som gör detta typ. Antingen använder dom sig av g sensorn eller...
Det har jag ingen aning om faktiskt. Men de borde den göra eftersom vad jag har förstått ska G2an ha bättre batteritid än one. Men det är en...
Finns det någon app eller något som gör att vi kan få den funktionen i våran HTC One. LG G2 har den funktionen. Man knackar två gånger på skärmen...
Okej tack
Yes! Men jag tänker låta s off vara kvar o inte ändra till s on. Finns det några nackdelar med att ha den s-off? Jag kan ändra från relocked...
Jag gjorde en sådan "on the go kable" här hemma o den funkade (testa den innan jag börja flasha ifall nu min touch skulle sluta funka). Jag...
Har sett den videon. Om du själv såg den så får han använda mus för att hans touch inte funkar tills han har fått alla uppdateringar. Vad jag...
Jo exakt det gjorde jag. Men jag behöver köra Guru_reset_M7_2.24.771.3 . Så tror jag man måste installera hela rommen Skickat från min HTC One...
Bra fråga. Jag lyckades tydligen inte med stock recovery att flasha på så. Själva installationen gick fint men väl inne i recovery så kom det fram...
Jag flasha CWM. Det jag vill göra är att återgå till stock på allt
Jag flasha in stock recovery o nu när jag försöker gå in på recovery så kommer det fram en triangel med utropstecken i mitten. Vet någon något om...
Jo men förmodligen är den android 4.2.2 (alltså guru Reset). Och jag har android 4.3. Jag hade gjort det nu direkt men jag tror min touch kommer...
Jag har fått bort TAMPERED på min lur genom detta http://www.htc1guru.com/guides/htc-remove-tampered/ Nu när jag tänker efter så är min ROM...
Försökte lite snabbt köra adbmini men jag kunde inte hitta luren. Ville börja med att få bort tampered.
Jag har fått s-off tack vare rumrunners
Ja men jag är i samma sits men jag ska inte lämna in min lur o den funkar utmärkt. Fast jag vill ändå få den stock. Jag har laddat ner exakt...
Ja det är på stock sense. Hände på 4.3 uppdateringen. Någon bugg förmodligen. Men en som stör mig något enormt. Dom borde släppa en ny uppdatering...
Vad är gpe för något? Ska försöka göra soff med rumrunner. Nja jag kan inte hitta stock 4.3 på Xda. Dom har inte uppdaterat sidan verkar det som.
Om jag gör till soff så kan jag ändra cid till en obrandad version menar du? Htc guru har en sida där han förklarar hur man återställer till...
Märkt att på Android 4.3 när man trycker på hemknappen när man är på någon hemskärm så blir Statusbaren grå i nån sekund för att sedan bli...
Nice. Ska nog ge mig på detta för att få mobilen helt stock. Ska köra rumrunner för att få s-off för att sedan kunna ta bort tampered samt...
Vad jag har förstått är att jag inte kan få S-Off eftersom jag har hboot 1.55. Jag såg också att touchen kan sluta funka om man sätter in annan...
Har flashat cwm i min one och bootloadern är öppen. Den är även rootad. Jag kan låsa bootloadern så det står relocked. Men jag vill få min HTC...
Under tillgänglighet så kan man välja negativa färger o då blir bakgrunden vit. Det är faktiskt fint :-) Synd om det inte går.. Hittade nån app...
Som rubriken lyder, kan man ändra bakgrundsfärgen på inställningsmenyn från svart till t.ex vit/grå. Min SGS3 är rootad.
Jag använder widgetlocker, men när jag uppdatera till Jelly Bean o tryckte på hemknappen så låstes telefon upp från widgetlocker o kom en text där...
Måste man roota luren för att ta bort vissa val som finns på "gardinen" man drar ner. Vill typ inte ha energi sparläge tex Skickat från min...