Separera namn med ett kommatecken.
Jag har nu kört TouchDown epostklient i ca tre veckor, och den fungerar utmärkt. Vi kör mot Exchange 2003, vilket verkar vara en del av...
Hittills inga problem med min DIR-655 och SGSII, men jag vet tyvärr inte vilken FW-version jag kör.
Jag kan meddela att jag har haft problem med synk mot Exchange ända sedan tidigt i höstas, med v2.3.4. Sedan även med 2.3.5 och nu med 4.0.3 så...
Du kommer att älska spelet i vinter om du, liksom jag, förlitar dig på vår kära kollektivtrafik. Lira Asphalt några minuter och du har en perfekt...
Underbart, vilken skillnad det blev. Tackar!
Stor skärm med hög upplösning är vad jag är på jakt efter då jag ofta kommer att använda den för film på tåget. Önskar bara dom kunde samarbeta...
Testade kompisens Desire för en stund sedan, just för att se hur pass bra ljudet är på den. Blev ärligt talat besviken. Använder ett par billiga...
BST-25 heter mitt batteri, 770mAh :)
Ser att jag inte är den enda som har kvar en SE T610 :teeth: inköpt 2003 tror jag bestämt. Vibratorfunktionen lade av för ett par år sedan, och...
Klarar någon av telefonerna av att spela upp musik i flac-format? Om inte out of box, åtminstone med någon app?