Separera namn med ett kommatecken.
Så jag äger en platta en som är dålig på att ladda (en gammal lenovo yoga book som kör android) och innan jag pensionerar den helt skulle jag...
Samma här! :)
51? Helt orimligt. CDON vägrar ge mig något datum överhuvudtaget. De verkar inte alls veta.
Jag har beställt grafit 64GB på dustin och cdon. Ingen av dem verkar ha någon aning om när den kommer in. Jag har tänkt att ge bort min nexus 5...
Jag pratade med CDON idag och de sa att de inte vet när den kommer in. 64gb varianten alltså. Men fick också höra att jag ska fråga igen på...
Jag hade det problemet med HTC One M7. Trots silver färg kunde den ändå repas och flagna av. Vet inte varför dock.
Så jag var igår på elgiganten och frågade när de skulle få in Nexus 6P och han var rätt säker på att de får in den i centrallagret runt den 21a...
Jag ser bara Nexus 5X?
Jag ser den inte?
Jag har typ gått igenom väldigt många microusb kablar och jag är nyfiken på om det finns någon tillverkare som gör dem så att de inte går sönder...
Skulle bara sticka in huvudet här och säga att jag fick min HTC One igår. Kärlek vid första ögonkastet. En mindre glipa på övre delen, men den är...
Jag pratade nu med TPH och de påstod att de fått in en leverans av HTC One idag. Jag försökte ställa hen jag pratade med mot väggen, men hen...
Jag fick samma uppgifter jag med. Börjar misstro dem.. Hoppas att den skickas imorgon. Ska fråga dem imorgon igen.
Jag fick samma info när jag beställde min i onsdags. Att den skulle skickas i veckan. Idag fick jag veta att den skulle skickas idag eller på...
Då vet jag alltså inte om min har blivit skickad idag eller inte.. Tack ändå!
Vet du om man får en bekräftelse från dem på mailen när de skickat den? Isåfall har inte min blivit skickad heller!
Haha, själv är jag delad. Webhallen är billigare, men de har betett sig illa under denna processen och thephonehouse har varit bättre och mer...
Känner mig smått avundsjuk på er som fått en, men också glädje! Grattis till er. Jag hoppas på att få min i nästa vecka, enligt thephonehouse får...
Jag beställde min från Webhallen i måndags. Ska hämta ut den i butik i göteborg. Förhoppningsvis kommer den imorgon!
Jag har beställt min från Webhallen, men det känns som att jag inte kommer få min den första maj då webhallen ändrat release till eftersom att jag...
Han jag pratade med var säker på att det skulle vara rätt många man skulle få in iaf.
Jag pratade nu med Webhallen, och de sa 25 - 31 april och var säkra på att alla som beställt den kommer att få sin när första leveransen kommer.
Jag kan ha missat det, men någon som vet något om Brightpoint får leverans i nästa vecka och hur stora volymer vi pratar om?
Jag beställde min först från webhallen och sen från katshing. Frågade hur läget ser ut och fick detta: Vad tror ni, kommer den i nästa vecka?