Separera namn med ett kommatecken.
Jag inser att jag är en fuck up, eftersom jag har försökt köra in CyogenMod men den kommer inte vidare efter boot, typ. Jag tänker mig nu att det...
rootad och vill uppgradera Eftersom jag är noob, men har rootat luren, så ber jag ödmjukt om lite guideing till hur jag gör för att uppgradera...
laddproblem fortsättning Fortsättning / uppdatering: Mitt problem kvarstår, och intressant nog är det dessutom så att jag upptäckte att när...
laddproblem Hej, Upplever ett liknande problem. Min S3 laddar inte normalt. Har testat med flera olika laddare, varav två olika samsung...
Var är felet hos dme appen? Tack för era svar, men ominstaleringsdelen har jag klarat ut. Nu är frågan - hur hittar jag felet hos DME appen?...
problem app? Eftersom vi nu lyckats med samma sak på en HTC Legend. Kan vi konstatera att det inte är ett X10 problem. Så vet ni x10 ägare det...
Tjena, DME kraschar mobiltelefonerna... Detta gäller appen DME av Excitor. En app för att synca mot företags mail och kallender - tex lotus...
SEUS fungerade för att så att säga återställa telefonen. Nu kan man åter sätta in sim och använda den. Frågan som är intressant och kvarstår är...
DME Appen jag försökte använda var alltså DME. Men jag tycker nog det framgick av texten innan? Eller?
SEUS fungerar ... verkar det som...
nä - brickad på riktigt är dom inte ju... Det fattar jag med :-) Men eftersom jag själv sitter med HTC så har jag inte koll på x10 och vet inte...
Tjena, Skulle precis hjälpa två kollegor att köra DME från excitor för att synka mot lotus notes mail och kalender på jobb. Nu är den ena...
Tjena, Jag försöker få till att använda någon form av RSS lösning för att ladda ner program från sveriges radio. Jag vill såklart ha det...
Hm. Kan man inte radera sina egna inlägg? Konstaterar att detta inlägg hamnade minst sagt liteunder lite fel rubrik :-) Min fråga här är ju inte...
Nä, lockpattern är ju bara irriterande. Jag har måhända ett avvikande beteende i det att jag stänger och öppnar mobilen ganska ofta. Ringer...
Körde in den och den ser ju ut att fungera precis som jag önskade :-) tackar för snabbt svar på den! Finns det någon annan som sett någon...
Tjena, Jag har ett liiitet problem som jag stör mig på. Tänker att det kanske finns någon app eller så som löser det? Problem: Jag...
Blå Tand pulsband Använder CT regelbundet och det fungerar fint. Men ni som pratar om BT... Har ni någon länk till var man kan köpa det?...