Separera namn med ett kommatecken.
Jag fortsätter i samma anda och är omedvetet sjukt diffus. Måste ta semester nu, nu slirar det ordentligt :D Märkte också av D-läget, men det jag...
Har du kört till runt 40% batteri på nya regionen ännu? Med EU-firmware sänktes maxhastigheten till 20 km/h för mig runt den batterinivån. Det...
Jag tänkte precis posta exakt detta. Har testat nu på kvällen på (nästan) fullt batteri. Min förde inget oväsen, men den motorbromsade hastigt...
Helt riktigt. Jag som var för snabb (och semestertrött). Edit: Visste att jag köpt specifikt G2E-varianten, missförstod bara texten.
Jag tror tyvärr inte att du kan slippa unbinda från iPhonen. Jag var tvungen att unbinda min från appen för att kunna aktivera/binda i XiaoDash...
Ska även tillägga att jag har kört G30. Det högre priset för G2an är tveklöst värt att betala, särskilt när man (för stunden iaf) enkelt kan låsa...
Edit: Jag var helt säker på att jag postat här på forumet runt tiden Xperia X10 Mini var populär. Nåväl... Efter att ha spenderat alldeles för...