Separera namn med ett kommatecken.
Version - 4.0.A.2.335 Har telia (finns bara telias master här), bor i västerbottens inland. Har använt den sporadiskt under dagen, inte...
Fick min telefon igår, en xperia mini pro och verkar inte ha täckningsproblemen som ni pratar om, nedan följer lekmansrapport för den som bryr...
http://androidforums.com/sony-ericsson-xperia-x10-mini-pro/164500-mini-pro-drops- signal.html Det här kanske kan hjälpa någon, inklusive mig...
Har tyvärr inga tips men ville bara tillägga att jag har haft väldigt konstig batteritid. Ibland kör man 2-3 dagar utan att ladda (när man inte...
Det här kommer ifrån en som aldrig motionstränar. -Drog ner endomondo, installerade och konfigurerade på 5 min -Smällde igång appen och på...
Nu gjorde jag bara en liten snabb sökning så jag vet inte om den här appen saknar någon funktion som du hade i quickoffice men den kanske duger...
Sen kan man väl även backa sin desire till fabriksskick genom att följa "How to Unroot your HTC Desire to stock"-guiden. Eller är jag ute och...
Om jag förstått allting rätt så är det enda som skiljer alla classer åt den minsta garanterade överföringshastigheten? Ett class 2 kort kan med...