Separera namn med ett kommatecken.
Hade vissa mindre problem med touchen till en början. Den hade en tendens att "klicka" när jag scrollade och liknande. Problemen minskade dock...
Hade problemet för några veckor sedan att autorotate stängde av sig själv hela tiden. Kommer inte ihåg om det försvann under uppdateringen eller...
Misstänkte också det men har testat lägga till och ta bort material under kontakten (Hade några bitar eltejp när det fungerade) och placeringen...
Jag tog bort den gamla men fick ändå en liten glipa. Nu tycks dessutom laddningen via chippet slutat fungera (Nfc funkar fortfarande så vet inte...
Anledningen att de kostar så mycket är dels att det är originaldelar vilket brukar ge ett högre pris. Sen är det trots allt riktigt läder vilket...
Så vitt jag vet har det inte varit något prat om det. Har bara ryktats om en något större och kraftfullare variant till hösten
Har också haft det svarta i ca en månad. Det har blivit lite slätare, framförallt i hörnen, men inga tecken på att det ska börja fransa sig
Sådär. Fick hem min sticker+laddare från ebay idag så här kommer en liten genomgång. Tog ca 20 dagar att få hit den. Den kom direkt i brevlådan...
Inget som jag själv har upplevt. Har du testat några andra hörlurar så att det inte är där felet är?
I så fall har jag tyvärr ingen aning om vad som kan vara felet. Har som sagt aldrig stött på det själv
Inget jag själv märkt. Men det kan inte vara så att du har ställt in så att mobilen inte låser sig förrän efter exempelvis 30 sek efter att...
Som tidigare nämnt så är nog lättaste lösningen att bara ta bort den gamla NFC sändaren. Som jag förstår det sitter den som en klisterlapp med en...
Plastskalet har inte heller trådlös laddning inbyggt, så det skulle inte göra någon skillnad. Endast Quickcircle skalet har det men det...
Det är iofs sant. Slängde iväg en beställning på sticker och laddare så är det bara att hoppas att även laddaren är något att ha. :)
Ok. Tänkte bara om en sticker med bara Qi blir tunnare än en med både och, men så kanske inte är fallet. Annars kanske det helt enkelt är lika...
Det är iofs sant. Kan det finnas någon nackdel med dubbla NFC Antenner? Förutom något ökad tjocklek då. Hittade denna...
Brukar väl kunna hända med i princip alla telefoner? Brukar vara någon app som låser sig i en loop i bakgrunden. Brukar inte hända särskilt ofta...
Fungerar precis som en vanlig laddare och håller den vid 100%. Dock ligger den inte på hela tiden då utan är i typ standby för att spara en. Lite...
Låter logiskt. Men det finns ju knappast nåt att förlora på att testa trots allt.
Brukar kunna hjälpa att köra slut på batteriet en gång, tills telefonen stänger av sig. Händer ibland att sensorn som känner av batteriet tappar...
Har levt med trådlös laddning under nätterna i över två år (hade en Lumia 920 tidigare) och känns plötsligt oerhört krångligt att koppla in...
Fick båda samtidigt men de kom som varsitt paket
NFC :)
Precis fått sms om att telefon och högtalare ligger och väntar på uthämtningsstället. :D Nu gäller det bara att överleva några timmar till på...
Det du kan tänka på är vilken färg på knapparna/på plastskalet då knapparna inte går att ändra. Som jag förstått, Köper du läder direkt kommer du...
Förbeställde så den skickas ut så att man är säker på att få den senast på releasedagen (Är posten snabba kan det gå fortare). Några fick t.o.m....
Min sorterades i Jönköping nu ikväll så den borde verkligen vara framme imorgon. Kommer bli en lååååång dag på jobbet... :P
Yes, det vore nice med en som enbart har Qi, eftersom NFC redan finns i skalet. Dumt att ha dubbelt :P
Antar att du syftar på laddaren, för "annonsen" gäller endast stickern. Laddaren är bara ett exempel för att visa hur det fungerar. Här har du...
H815 är den internationella olåsta versionen, dvs den vi har, så det borde fungera
Enligt min info så hade dom skickat "elektronisk förhandsinfo" runt 10 så vore konstigt om dom inte hinner skicka dom idag :)
Kollade nu och har också fått min skickad! Fick inget mail eller nåt om det dock :P
Vet att jag såg det nånstans tidigare, tror det var Aliexpress, men testade googla nu och kunde inte hitta något. Men förhoppningsvis dröjer det...
Nej det finns inte inbyggt i läderskalen. För att kunna ladda trådlöst med det krävs att du köper en "Qi-sticker". En liten klisterlapp med...
Håller med. Bara löftet om högtalaren som får mig att behålla min beställning och Telia just nu...
ja som vanligt blir man ju alldeles för otålig när man väntar på nya saker :P Förhoppningsvis kan ju förseningen bara vara en försäkring ifall...
Tycks ju vara ganska många som har försenat den tills då alltså
Hepp... nu har min order hos Telia ändrats till 8/6. Blir nog inget innan helgen då...
500 kr är nog det du får räkna med, iaf nu till en början, med tanke på att det är skillnaden mellan plastversionen och läderversionen
Borde väl komma sms avi dock. Fyllde i mitt mobilnr. vid beställningen och vill minnas att stod att avi skickas via sms isf.