Separera namn med ett kommatecken.
Fick tillbaka en ny telefon idag. Funkar perfa. Ja det var från handyattacke.
Tänkte att det var dax för en uppdatering i ärendet: Jag har varit i kontakt med en hel del olika parter, men för någon vecka sedan fick jag...
Detta stämmer nog. Jag köpte min i januari/februari så det är lugnt hittils.
Ärendet är inte avslutat ännu. Sitter i mailkontakt med min tyska återförsäljare för att hoppas få ut någon form av garanti. Ja, jag är snål och...
Jahopp! Då var det roliga slut då... Med telefonen i fickan och en promenad i regnet, startar den inte längre. Någon som har några tips? Jag har...
Ajaj... Något som bör kunna rättas till i någon uppdatering tycker man.
Är det bara jag som upplever att Milestonens ljud hackar under uppspelning? Uppskattningsvis var 30:e sekund eller varje minut hackar ljudet till,...
Jag håller med hkkla, vad menar ni andra skulle vara anledningen till att Google skapar Android om inte för att kunna rikta reklam ännu bättre?...
Ja, precis telefonen fungerar klockrent för övrigt. Vad är adb reboot recovery? Golgo, ja du har förstått det rätt. EDIT: ooojojoj nu känner...
Jag har uppdaterat till Vodafones tyska 2.0.1 uppdatering och kommer nu inte in i recovery mode. När jag håller in powerknappen och kameraknappen,...
Tack för svaret! Det är tydligen inte skillnad på root och root, men är det skillnad på 2.0.1 och 2.0.1? Nackdel att köra franskt när jag har en...
Är det värt att uppdatera till 2.01? Om jag inte har rootat, men vill gärna göra det i framtiden, vad är bäst att göra? Kan jag på något sätt att...
Ligger mycket i vad du, och flera andra säger. Jag har fortfarande samvetskval, men jag kontaktar nog butiken när/om jag får den andra milestonen....
Mycket intressant dag idag! Jag fick svaret i fredags från handy-schotte att de skulle ta kontakt med GLS, och ta reda på vad som hänt. Detta...
Jag tänkte dela med mig av mina erfarenheter gällande import av Milestone (förkortad version. Jag beställde luren från handy-schotte söndag den...