Separera namn med ett kommatecken.
Låter svårt, det är ju två saker som väldigt specifikt påverkas av storleken.
Stora frågan är väl vad du vill uppnå med att uppgradera? Vad är det du förväntar dig att få? Som sagt var så finns det inte mycket att välja på i...
Finns väl viss backup man inte får annars, och kanske kan vara bra att ha deras spårning som alternativ om man tappar telefonen. Utöver det kan...
Ser rätt ut för mig också på S20 med A12. För er det inte ser rätt ut där, ser det rätt ut när ni klickar er in på appen?
Det gäller inte om man köpt i ond tro, d.v.s. varit medveten om att det varit fel pris. Prisfel på nätet – köp i ond tro | APPLiAnytt
Eh va? Självklart får de göra precis hur de vill om det är ett uppenbart prisfel, till och med kräva fulla priset i efterhand om du inte...
Har för mig att det var det som missbrukades i denna soppa? Sålde personuppgifter till porrutpressare
Northmill är väl bättre för det? 5000kr/dag, inga andra gränser som det verkar.
Kvitto behövs nog inte för värderingen nej, men någon form av bevis att man är den rättmätige ägaren av varan får de kräva. Smidigast är såklart...
Har en s20 som jag fortfarande är nöjd med, men man blir ju lite sugen på att skicka in någon gammal skitmobil och köpa en s22 med alla koder och...
Men det brukar ju inte vara så att en kod är förbrukad redan när man skriver in den, utan snarare när man faktiskt beställer? Fler här i tråden...
Funkade när jag gick till kassan tidigare i veckan, men inte idag o_O
Tycker Klarna är bra för köp. Man behöver inte ha några pengar tillgängliga som man behöver oroa sig över att någon kommer åt, ingen direkt...
Om ingen har svaret så kan den ju ofta gå bra att försöka komma fram till en teori, eller? Kort och gott, allt som drivs via USB kan självklart...
Ja det finns adaptrar så man kan ladda och ha ljud samtidigt, exempelvis https://www.amazon.se/-/en/dp/B08B3S4JDR Det viktiga är att de har...
Dessutom behöver man markägarens tillstånd, och ansökan blir långt ifrån alltid godkänd. Och att använda detektorn utan tillstånd kan medföra...
Det är en ratio beräknad för din upplösning och PPI. Du får testa dig fram vad som händer om du ändrar värdet upp och neråt och om det hjälper dig...
Den kommer ju sluta få säkerhetsuppdateringar snart, så det beror ju lite på hur du ser på det.
Står ju följande på sidan: [ATTACH]
Har du testat att använda desktop view hela vägen från att du loggar in från början?
Går inte, det är upp till apputvecklarna att hantera hur den ska fungera. Dock ska den inte göra att det bli segare, så vida utvecklaren lagt in...
Jag är inte imponerad över den kommunikation som Kinesiska Anker/eufy haft kring de säkerhetsproblem de haft, så jag hade undvikit dem.
Helt klart ett av alla hundratals företag som bara sysslar med att låsa in folk i 24 månader i ett dyrt abb med säljargumentet att de är något...
User agent är hela den textraden. De som gör sidan väljer själva om och vad de ska titta på i den strängen för att presentera en viss sidlayout....
Eftersom min workaround ovan fungerar så är det 100% att de inte lyckas avgöra att man har en mobil genom user agent. Om du klistrar in bägge user...
Om man kollar Amazon-reviews och på Reddit så verkar räckvidden vara undermålig mot andra bättre BT 5.0-lösningar så det beror nog på vad man har...
Kan ha läst snett när jag googlade på Realme, men 12 till A52s har till och med användare här på forumet rapporterat om.
En workaround är att gå in på chrome://flags/ söka efter "Reduce User-Agent request header" och sätta den som enable. Det KAN dock ha sönder andra...
Står ju i artikeln att det är just mobilmarknaden de vill in på.
Jag tror att alla modeller du nämner redan fått Android 12.
Haha det var väldigt hur de gömt de alternativen nu, ser inte logiken i när de kommer upp eller ej. Ibland kommer de upp och fastnar där, sen...
I teorin bör det göra det eftersom OS är supporterat, MEN den har inte NFC som i vissa fall nu krävs för att verifiera identitet genom att scanna...
Angående uppdateringar så är det inte säkert att Realme'n får mer än Android 12, de är riktigt dåliga på det. S20 FE kommer få Android 13 och A52s...
Vad menar du? Google Pay och Apple Pay har väl aldrig krävt något annat än NFC-terminaler?
Du tänker att du vill byta utan att para om? Bör inte vara något skillnad mot hur annan BT fungerar, och parningen sker normalt på OS-nivå så...
Du kan gå in på exempelvis https://whatismyipaddress.com/
Kan också tilläggas att just Zepp e har ganska litet batteri i förhållande till samtida Amazfit, och den har inte GPS. Ser också att det står att...
Var tvungen att läsa på lite. Huami som de hette (som äger varumärket Amazfit, men även tillverkar exempelvis Mi Band åt Xiaomi) köpte Zepp 2018....
Tycker inte det går att jämföra ett bolag som har Trustpilot i sitt arbetsflöde mot ett som inte har det, precis som du säger kommer de bara dit...
Crypto.com Says ‘Incident’ Was Actually $30 Million Hack