Separera namn med ett kommatecken.
Tack för de snabba svaren. Tack dannep för tipset, men att bli av med telefonen i några veckor är totalt otänkbart särskilt då jag haft...
Jag har råkat ut för att telefonen bootar om lite plötsligt under ganska lång tid nu, men den senaste månaden eller så har det börjat ske väldigt...
danne, det HAR blivit bättre..avsevärt mycket bättre, men det förekommer fortfarande en del "hängningar" och oftare än det var för en månad sen...
Det händer mig också då och då sen Froyo. Ljudet fortsätter tills man startar om telefonen. Däremot behöver ni nog inte oroa er för att telefonen...
Jo, troligt att cachen är boven i dramat när helt plötsligt en jäkla massa får samma problem precis efter en uppdatering. Oavsett så har jag...
Rapporterat till Teknisk Support på 3. Killen var tillmötesgående, men hade inte hört något specifikt varken om kombinationen Desire/Froyo/3 eller...
Jawohl, men lite sent nu. Får se efter jobbet imorgon. Men kundtjänster när det gäller sånt här gör mig bara frustrerad för i 9 av 10 fall så...
Det verkar onekligen som nånting hänt hos 3 med tanke på att det verkar som samtliga har 3, men seriöst..vad FAN är oddsen för det precis när...
Jag upplever samma problem och jag är säker på att det dök upp i samband med Froyouppdateringen. Jag har också 3 som operatör och jag bor i...